مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
۰ نفر

هواشناسی بوشهر اعلام کرد که بارش های پراکنده در این استان شروع شده و این سامانه در حال تقویت است و فردا (چهارشنبه) شدید می شود.

بوشهر

به گزارش همشهری آنلاین، هواشناسی بوشهر اعلام کرده است که سامانه بارشی در حال تقویت است و شدت بارندگی نیز روز چهارشنبه تا اوایل وقت روز جمعه خواهد بود.

این سامانه با بارش‌های رگباری، رعد و برق، وزش باد و تندبادهای لحظه‌ای در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ در بیشتر نقاط استان به ویژه مناطق مرکزی و نواحی شرقی استان فعالیت می‌کند.

بر اساس هشدار صادرشده این سامانه بارشی موجب آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، شکستن درختان و خسارت به سازه‌های سبک و ناپایدار به‌دلیل وزش باد، لغزندگی جاده‌ها، وقوع رعدوبرق و خطر آتش‌سوزی در تأسیسات برق شهری و تأسیسات و مخازن نفتی و گازی، مواج‌شدن سواحل و فراساحل استان خواهد شد.

همچنین باتوجه به مواج شدن خلیج فارس همچنین از مردم و دریانوردان خواسته شده از فعالیت‌ها و ترددهای دریایی، سفرهای غیرضروری، تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و سواحل، صعود به ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری و از محصولات کشاورزی در مقابل خسارت‌های احتمالی حفاظت کنند.

کد خبر 893196

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha