چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

تناقص در سخنان مدیران فرودگاه‌های بوشهر و اصفهان

این روزها خبرهای سقوط وفروداضطراری هواپیما‌ها  از نقاط مختلف کشور به گوش می‌رسند
همچنین تاخیر پروازها موضوعی عادی تلقی شده و خبرهای آنها نیز چندان مهم به نظر
نمی‌رسند.

به گزارش مهر،این معضل که به نظر می‌رسد بدون تدبیر خاصی در حال پیشرفت است به بوشهر هم رسیده به گونه‌ای که پرواز تهران - بوشهر به‌دلیل آنچه نقص فنی عنوان شده  است مجبور به فرود اضطراری در اصفهان شد.

در این بین تناقض‌گویی مدیران فرودگاه‌های بوشهر و اصفهان درباره اضطراری بودن فرود هواپیما در اصفهان جالب توجه است که مشخص نیست آیا مسئولان به‌دنبال حذف صورت مسئله هستند یا رفع مشکل؟

مدیران در حالی فرود پرواز تهران - بوشهر در فرودگاه اصفهان را عادی دانسته و گفته اند اضطراری نبوده که مسافران آن پرواز 6 ساعت بعد از زمان پرواز به بوشهر رسیدند و جان بستگان آنها تا رسیدنشان به بوشهر به لب رسید؛

این در حالی است که مدیر فرودگاه اصفهان این فرود را اضطراری اعلام کرده است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر در واکنش به خبری درباره نقص فنی و فرود اضطراری هواپیمای دوشنبه شب تهران - بوشهر در فرودگاه اصفهان، اظهار داشت: این فرود اضطراری نبود، بلکه برای چک کردن هوای داخل کابین توسط خلبان انجام شده که مرسوم است.

حمیدرضا سیدی افزود: این پرواز بعد از چک کردن سیستم هوا مجددا به سمت بوشهر پرواز کرد و با حدود 4 ساعت تأخیر در ساعت 2 بامداد روز سه‌شنبه با سلامت کامل در فرودگاه بوشهر به زمین نشست.

سیدی با بیان اینکه گاهی اوقات خلبان برای اطمینان از سالم بودن سیستم‌ها بعضا در فرودگاهی غیر از فرودگاه مقصد نیز به زمین می‌نشیند، این اتفاق را عادی دانست.

این هواپیمای فوکر  100مسافر داشت ودر حالی که باید بعد از یک ساعت و نیم به بوشهر می‌رسید پس از 6 ساعت و در ساعت 2 نیمه شب در فرودگاه بوشهر به زمین نشست.
عادی دانستن این اتفاق و فرود غیرمنتظره پرواز مذکور از سوی مدیرکل فرودگاه بوشهر
در حالی است که همتای وی در اصفهان این رخداد را اضطراری توصیف کرده و گفته تغییر فشار داخل کابین علت فرود اضطراری این هواپیما بود.

ایرج بهشتی در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر افزود: هواپیمای مسافربری تهران - بوشهر در اصفهان زمین‌گیر شد اما به سلامت ادامه مسیر داد.مدیرعامل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: پس از 30 دقیقه تلاش کادر فنی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان این مشکل برطرف شد و هواپیما دوباره به سمت بوشهر پرواز کرد.

کد خبر 89393

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز