شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
۰ نفر

یکصد و چهل و هشتمین پویش امید و افتخار، به آیین افتتاح ساختمان اداری برج میلاد اختصاص داشت که با حضور معاون امور فرهنگی اجتماعی شهردار تهران برگزار شد و از افتتاح استخر در برج میلاد خبر داد.

برج میلاد

به گزارش همشهری آنلاین، مجموعه برج میلاد هنوز کامل نشده است و محمد امین توکلی زاده در مراسم گفت که قطعه به قطعه پیش می‌رویم تا بتوانیم مجموعه برج میلاد را کامل کنیم و آن چیزی که در طراحی اولیه لحاظ شده بود و در زمان افتتاح به طور کامل آماده نبوده را بتوانیم آماده کنیم.

او در ادامه به ایمن سازی این برج هم اشاره و عنوان کرد: «موضوع گود برج میلاد تبدیل به یک دغدغه برای همه شهروندان تبدیل شده است. برای رفع این چالش ۳۵۰ میلیاردتومان هزینه شد و اکنون می توان گفت که مجموعه برج میلاد ایمن است.

رونق گردشگری در برج میلاد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با بیان این که مجموعه گردشگری بدون تفریح معنا ندارد تاکید کرد: «باید بتوانیم یک مجموعه کامل را مقابل مخاطب بگذاریم. مجموعه شهربازی و بولینگ که افتتاح شد توانست به میزبانی از مخاطبان کودک، نوجوان و خانوده‌ها کمک و این پروژه را کامل کند. ورزش‌ هیجانی هم در ارتفاع ۲۸۰ متر افتتاح شد که در کشور و در منطقه یک رکورد محسوب می شود.»

هویت و سبک زندگی هم موضوعاتی بودند که مورد توجه توکلی زاده قرار گرفت و گفت: «درخصوص هویت ملی نیز تم‌پارک افسانه‌ها با محوریت شاهنامه و موضوع شاهنامه‌خوانی برپا شد. تم‌پارک سرزمین تمدن‌ها نیز با موضوع هویت مقاومت و تمدن راه‌اندازی شد.

افتتاح باشگاه آبی در برج میلاد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران پروژه های پیش بینی شده برای برج میلاد را هم تشریح و عنوان کرد: «در تلاش هستیم تا تابستان مجموعه استخر و باشگاه ورزشی آبی را افتتاح کنیم. با افتتاح این مجموعه و اضافه شدن آن به سایر مجموعه‌های برج میلاد، بسته ما برای گردشگری و میزبانی مخاطب آماده‌تر می‌شود. همچنین در آینده با افتتاح این چندپروژه که با حضور سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی انجام می‌شود، مجموعه برج میلاد فاخرتر خواهد شد و میزبان جمعیتی بیشتر از مردم خواهد بود.»

عباس حیدری، مدیرعامل برج میلاد هم در این مراسم به ضرورت احداث ساختمان اداری اشاره کرد و گفت: «ساخت این ساختمان از سال ۱۳۹۵ شروع شده بود و تا سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشت و با تکمیل ۶۰ درصد باقی مانده امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.»

کد خبر 894243
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha