قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت و هشیاری مجاهدان پدافند ارتش و سپاه نشان داد رژیم آپارتاید صهیونیستی در مواجهه با ایران در هر معرکه‌ای به مضحکه ای در سطح جهان تبدیل می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، قالیباف گفت: مقایسه عملیات وعده صادق ۲ با اقدام اخیر این رژیم گواهی روشن بر توان بازدارندگی نیروی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی جز نسل‌کشی و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع و بی‌پناه در غزه و لبنان ندارد و امروز از آبرو و اعتباری هم در سطح جهان برخوردار نیست.

گرچه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران از روی انفعال بود و به شکستی دیگر برای این رژیم تبدیل شد اما جمهوری اسلامی ایران در چارچوب حق ذاتی دفاع مشروع و ماده‌ ۵۱ منشور ملل متحد، خود را محق به دفاع از خود می داند و پاسخ به این تجاوزگری، قطعی با رعایت اقتضائات خواهد بود.

صحبت های قالیباف را در ویدئو ببینید.

کد خبر 894497
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • عباس IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    1 0
    با سلام ضمن محکوم کردن حمله موشکی اسرائیل به سرزمین ایران. و اتحاد مسعولین محترم در پشتیبانی و دلگرمی به مردم و بیانه های محکم آنها نیاز به یکی بودن دیپلماسی گفتاری در داخل کشور هستیم. با ید افرادی که در داخل کشور حق صحبت کردن برای اینده تحولات را دارند مشخص باشند. هر خبرنگاری نباید تعیین تکلیف کند و یا یک گزارش تلوزیونی نباید تکلیف کند این کار را باید انجام داد ویاین کار را نباید انجام داد. یا خبرنگاران و مفسرین تلوزیونهای دیگر شبکه های خارجی نباید مسیر حرکت به ما بدهند. سخنگوی ارتش و ستاد مشترک و وزیر امور خارجه وسخن گوی دولت وافرادی که دولت تعیین می کند باید زبان واحد باشند
  • حمید IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    0 2
    دشمن یارای رویارویی نظامی با ایران را ندارد لذا برای ضربه زدن به کشور مدتهاست که روی اقتصاد کشور تمرکز کرده هدف نهایی اش هم این است با نشر اکاذیب از طریق رسانه های مزدورش بازار ارز ، طلا و سرمایه را ملتهب و موجب بی ثباتی اقتصادی در کشور شود