نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارات متوهمانه جدید خود مدعی شد که حمله قوی این رژیم به ایران تمام اهداف خود را محقق کرده است.

نتانياهو - گالانت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در توجیه جنایات وحشیانه و نسل کشی علیه مردم غزه و مردم لبنان و اقدامات تجاوزکارانه و برهم زننده امنیت و ثبات منطقه ای مدعی شد که جنگ بر این رژیم تحمیل شده و این رژیم در هفت جبهه در حال جنگ است و بهای سنگینی به دشمنانش تحمیل می کند.

وی درباره تجاوز اخیر به ایران ادعا کرد که این حمله دقیق بود و تمام اهدافش را محقق کرد.

نتانیاهو ادعا کرد نیروی هوایی ما به تمام ایران حمله کرد و به توان دفاعی ایران و قدرت تولید موشکهای هدایت شونده علیه ما زیان وارد کردیم.

وی بار دیگر به تاثیرگذار بودن عملیات طوفان الاقصی و ضربات کوبنده آن به صهیونیستها اعتراف کرد و گفت ما یک سال قبل یک ضربه قوی دریافت کردیم.

نتانیاهو که رژیمش در توحش گوی سبقت را از جنایتکاران تاریخ ربوده، مدعی شد که استقلال و آزادی و موجودیت رژیم جعلی و ساختگی صهیونیستی مرتبط با بهای سنگینی است که باید پرداخت کنند، زیرا به زعم نتانیاهو، صهیونیستها در یک منطقه بسیار متوحش! زندگی می کنند.

کد خبر 894713
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    3 0
    تمام هدفشون ورود عوامل تروریست شون از شرق و شهادت ۱۰ مامور دلاور انتظامی ما بوده ۱۴ نیروی نظامی ما را شهید کردند ۱۴۰ تا از نیروهای کودک کش تروریستشون را باید به درک بفرستیم
  • احمد IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    0 0
    اگر دقت کنیم قیافه بی بی مثل چک بی محل شده نه یک فاتح صد در صدی