قرعه کشی مسابقات قهرمانی جهان اوزان غیر المپیکی برگزار شد که طی آن کشت یگیران ایرانی رقبای خود را شناختند.

قاسم پور

همشهری آنلاین_ مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکیکشتی آزاد از نهم آبان ماه آغاز خواهد شد و ملی‌پوشان ایران رقبای خود را شناختند. در قرعه کشی انجام شده کامران قاسمپور در یک طرف جدول قرار گرفت و دو رقیب صاحب نامش سعداله یف و تیلور آمرکایی در طرف دیگر جدول. به این ترتیب رویارویی کامران با یکی از دو حریف نامدارش تنها با صعود به فینال اتفاق خواهد افتاد.
نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، رضا مومنی در دور اول به مصاف وی یو لی از چین می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با مظلوم مظلومیان از ارمنستان کشتی خواهد گرفت.
در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۲۵ شرکت کننده دارد، سینا خلیلی در دور اول با نیورگان اسکریبین از بلاروس مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد به مصاف آکاکی کمرتالیدزه از گرجستان می رود.
در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۳۳ نفر حضور دارند، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا می رود.
در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۹ شرکت کننده دارد، کامران قاسم پور در دور اول با ساندیپ مان از هند کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان ماریوس مالکو از آلبانی و ایوارس ساموسونوک از لتونی می رود. عبدالرشید سعداله یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه و دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در آنسوی جدول حضور دارند.

کد خبر 894815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha