مردی که به دختر خدمتکار خانه‌اش دست‌درازی و جرم وی در دادگاه ثابت شده بود، به اعدام محکوم د.

کودک آزاری

به گزارش همشهری آنلاین، اواخر سال گذشته زن جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی از مردی به نام حسام به خاطر تجاوز به دخترش شکایت کرد.

وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: ۲ سال پیش از همسرم جدا شدم و با فرزندانم از افغانستان به ایران آمدم. برای تأمین هزینه‌های زندگی‌مان به عنوان خدمتکار در خانه‌ها کار می‌کردم تا اینکه چند ماه قبل در خانه حسام که همسر و ۳ فرزند داشت، مشغول به کار شدم.

وی ادامه داد: روز گذشته جز مرد صاحبخانه کسی خانه نبود. من هم برای خرید بیرون رفته بودم و دختر ۱۲ ساله‌ام را در خانه تنها گذاشتم. وقتی بعد از نیم ساعت برگشتم، متوجه شدم حال دخترم خوب نیست. بعد از پرس‌وجو دخترم گفت که بعد از خروج من از خانه، حسام به او تعرض کرده است.

پس از اظهارات این زن، مأموران دختر ۱۲ ساله را به پزشکی قانونی معرفی کردند و کارشناسان پزشکی قانونی تعرض به دختربچه را تأیید کردند. به این ترتیب مرد ۳۴ ساله بازداشت شد و به اتهامش اعتراف کرد و با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه، شاکی درخواست اشد مجازات کرد. پس از آن قاضی از دختربچه خواست اگر حرفی دارد، مطرح کند که دخترک به خاطر شرایط روحیش قادر به صحبت کردن نبود.

بعد از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: من قبول دارم که اشتباه کرده‌ام. اما آن روز مواد مخدر مصرف کرده بودم و در حالت طبیعی نبودم. وقتی به خودم آمدم، فهمیدم چه اشتباهی مرتکب شده‌ام. حالا هم از شاکی درخواست می‌کنم من را ببخشد و از گناهم بگذرد.

با پایان اظهارات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و براساس مدرک‌های موجود در پرونده و مستندات، متهم را به اعدام محکوم کردند. با صدور حکم اعدام، متهم به حکم اعتراض کرد و پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

کد خبر 894885
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    0 0
    چ جوری ی زن تنها با بچه اش راحت از مرز رد رد میشه ؟