همشهری آنلاین: پرواز 7936 هواپیمای شرکت کاسپین که از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران عازم استامبول بود پس از حدود دو ساعت برخاستن به دلیل نقص فنی مجددا به فرودگاه بازگشت و این پرواز با هواپیمای جایگزین انجام شد.

مدیرکل فرودگاه امام (ره) با تایید این خبر به ایسنا، گفت: این پرواز ساعت 5:35 صبح انجام شد و ساعت 7:56 به دلیل نقص فنی به این فرودگاه بازگشت.

وی اظهار کرد: بروز نقص فنی و بازگشت هواپیماها به فرودگاه‌ها امری طبیعی بوده و بخشی از صنعت هوانوردی است که ممکن است روزانه در سه - چهار پرواز رخ دهد و مسافران حرفه‌ای با این موارد آشنا هستند و موضوع عجیبی نیست اما برخی به دلیل اینکه سواد و فرهنگ هوانوردی ندارند این موضوعات را رسانه‌ای می‌کنند که نمی‌دانم به دنبال چه هستند؟

قدیمی با ابراز تاسف از رسانه‌ای شدن این موضوعات در کشور ما اظهار کرد: نقص فنی و فرود اضطراری هواپیماها در همه‌ی جهان رخ می‌دهد اما در هیچ جای جهان همچون کشور ما برخورد نمی‌شود.

وی اظهار کرد: همه‌ی هواپیماهایی که از فرودگاه مبدا پرواز می‌کنند در صورت بروز مشکل مجبورند برای رفع نقص به فرودگاه مبدا که خدمات لازم را دارد، بازگردند.

مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) تصریح کرد: این هواپیما قبل از پرواز هیچ مشکلی نداشت چراکه در صورت مشکل به هیچ عنوان پرواز انجام نمی‌شود.

کد خبر 89701

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز