مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۴
۰ نفر

فرزانه متین‌فر: رئیس فرهنگسرای خاوران از افتتاح بزرگ‌ترین سالن سینمایی روباز کشور در این فرهنگسرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار همشهری محله، فرزاد هوشیار گفت: این سالن سینمایی با 2500 نفر ظرفیت به صورت سینما اسکوپ طراحی شده و قرار است به مناسبت عید سعید فطر با اکران یکی از فیلم‌های روز سینما مورد بهره‌برداری قرار گیرد. وی افزود: اولین سالن سینمایی سرپوشیده هم با ظرفیت 280نفر در منطقه در همین روز افتتاح می‌شود و قرار است در 5 سئانس اکران داشته باشد.

هوشیار تصریح کرد: در 6ماهه دوم سال، روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته فیلم سینمایی در این سالن اکران خواهند شد و سال آینده نیز هر شب اکران عمومی خواهیم داشت. وی در تشریح دیگر برنامه‌های فرهنگسرای خاوران به برگزاری هفته‌های فرهنگی شهرهای کشور اشاره کرد و گفت:

با توجه به اینکه منطقه15 حاشیه‌ای و مهاجرنشین است و بخش عظیمی از اهالی از شهرهای اطراف هستند، برای احیای هویت فرهنگی و بومی‌سازی در منطقه، برگزاری هفته فرهنگی استان‌ها را از ابتدای سال آغاز کرده‌ایم که این برنامه همچنان ادامه دارد. رئیس فرهنگسرای خاوران با اشاره به این مطلب گفت: در 6 ماهه اول سال، هفته فرهنگی استان‌های لرستان، ایلام و کرمان را برگزار کردیم و در 6 ماهه دوم نیز به استان‌های دیگر خواهیم پرداخت

همشهری محله - 15

کد خبر 90777

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز