گروه شهری: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: تمامی ادارات زیباسازی مناطق، اقدامات لازم را درباره آماده‌سازی مدارس هر منطقه به مناسبت آغاز ماه مهر انجام داده‌اند.

حجت‌الله ملاصالحی اضافه کرد: این اقدامات که طبق سنوات گذشته و مدتی پیش از آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود، شامل اقدامات زیباسازی در داخل و نمای بیرونی مدارس و همچنین اقدامات فرهنگی است.

به گفته وی، شست‌وشو و پاکسازی کامل نماها و ساختمان‌های بیرونی مدارس، مرمت و اصلاح خط کشی‌های عابرپیاده در حاشیه مدارس، جلوگیری از انجام هرگونه نوشتار و نقاشی دیواری روی نماهای بیرونی توسط مدارس، رنگ‌آمیزی در و پنجره‌های مدارس مشرف به معابر اصلی و مبلمان شهری اطراف مدارس به‌ویژه پل عابرپیاده و سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس از جمله برخی اقدامات انجام شده در امر زیباسازی مدارس است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی به برخی اقدامات صورت گرفته در داخل مدارس نیز اشاره کرد و ادامه داد: رسیدگی به وضعیت مبلمان و فضای داخل مدارس دولتی در حد امکان، پاکسازی دیوارنویسی‌ها و نقاشی‌های دیواری فرسوده و قدیمی مدارس نیز از جمله عملیات‌های زیباسازی در محوطه داخلی مدارس بوده است.

ملاصالحی درباره فعالیت‌های فرهنگی نیز گفت: تمامی مناطق موظف به انجام تبلیغات فرهنگی با مضامین آغاز سال تحصیلی در فضاهای تبلیغاتی شده‌اند. همچنین بروشور و برنامه‌های هفتگی با طرح‌های متنوع برای دانش‌آموزان نیز تهیه شده که موضوعاتی در مورد آموزش‌های شهروندی است.

کد خبر 90904

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز