گروه شهری: رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس صبح دیروز از پروژه در حال احداث باغ موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

در این بازدید علاوه بر مهدی چمران رئیس شورای شهر، حسن بیادی، حمزه شکیب و معصومه آباد از اعضای شورای شهر حضور داشتند.اعضای شورای شهر تهران از تمامی بخش‌ها و قسمت‌های باغ موزه دفاع مقدس بازدید کردند و از نزدیک با آن آشنا شدند.

چمران، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما به‌صورت دوره‌ای هرازگاهی از این پروژه بازدید می‌کنیم؛ به‌طوری‌که تاکنون بارها از باغ موزه دفاع مقدس بازدید داشته‌ایم.

وی سرعت و کیفیت اجرای این پروژه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ساخت پروژه باغ موزه دفاع مقدس بسیار کار بزرگی است و می‌توان از آن به‌عنوان یکی از کارهای خوب معماری کشور و نخستین موزه بزرگ جنگ کشور یاد کرد که در این حد و سطح احداث می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه پیشرفت کار این طرح را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در هر بازدیدی که از این پروژه داریم نسبت به بازدید قبل، فضا، فرم کار و شکل آن تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه این پروژه با کمی مشکلات مالی مواجه شده است، خاطرنشان کرد: با وجود این، کار در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال کار ساختمان آن به پایان برسد.
بیادی، نایب رئیس شورای شهر نیز در این باره به خبرنگاران گفت: شروع این پروژه از شورای شهر دوم بود؛ به‌طوری که پس از برگزاری جلسات کارشناسی مختلف در شورا، منطقه احداث آن مشخص و بودجه لازم برای این کار در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: از ابتدای احداث این پروژه سعی شد تمام کارهای آن از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح انجام شود و از نظرات سطوح مختلف نخبگان از جمله فرماندهان 8 سال دفاع مقدس، هنرمندان و مبتکران استفاده شود.

بیادی با بیان اینکه پیشرفت احداث این پروژه خوب بوده است، خاطرنشان کرد: اگر چه به لحاظ مشکلات مالی کمی روند آن کند شده اما به‌عنوان یکی از یادگارهای شورای دوم باقی خواهد ماند و در آلبوم تاریخی شهرداری تهران به‌عنوان یک افتخار ثبت و ضبط خواهد شد.

نایب رئیس شورا در ادامه با بیان اینکه دکتر قالیباف نظارت مستقیم بر اجرای این پروژه دارد و باغ موزه دفاع مقدس از دغدغه‌های وی است، گفت: روند اجرای کار را در مجموع مثبت ارزیابی می‌کنم.  وی اظهار امیدواری کرد که این پروژه پس از افتتاح به یکی از مراکز اصلی گردشگری تبدیل شود.

کد خبر 91181

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز