چهارشنبه ۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
۰ نفر

«صادق خانی علی‌اکبری» رئیس شورای تخصصی هوش مصنوعی ایران می‌گوید، مخابرات ایران می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی در چند حوزه، کسب و کارهای جدیدی راه‌اندازی و به ارائه خدمات جذاب‌تر به مردم اقدام کند.»

هوش مصنوعی

به گزارش همشهری، خانی علی اکبری در دیدار با محمد جعفبرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این خصوص گفت: «ایجاد چت‌بات‌ها و سیستم‌های پشتیبانی مبتنی بر هوش مصنوعی که به سوالات و مشکلات مشتریان پاسخ دهند و باعث کاهش هزینه‌های نیروی انسانی و بهبود تجربه مشتری شوند، استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای تحلیل داده‌های مشتریان، تحلیل احساسات مشتریان و پیش‌بینی نیازها و رفتارهای آنها، شخصی‌سازی خدمات از جمله حوزه‌های جدیدی است که مخابرات ایران می‌تواند برای توسعه خدمات خویش به‌کار گیرد.»

کد خبر 912306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha