چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۸۵ - ۱۹:۱۶
۰ نفر

گروه ورزشی: دور اول شانزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان در ژاپن دیروز با انجام شصت بازی و صعود 16 تیم به دور دوم پایان یافت.

ایران، یونان، استرالیا، مصر، چین، ونزوئلا، کره جنوبی و قزاقستان شش تیم حذف شده دور نخست بودند.

تیم‌های صعودکننده از گروههای چهارگانه هم عبارتند از (لهستان، ژاپن، آرژانتین و پورتوریکو) از گروه یک که به همراه چهار تیم برتر گروه چهار (صربستان، کانادا، روسیه و تونس) در گروه E قرار گرفتند با چهار تیم برتر گروه سوم (بلغارستان،‌ایتالیا، جمهوری چک و آمریکا) در گروه F همگروه شدند.

با انجام بازیهای این دو گروه تکلیف چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص خواهد شد. در این مرحله تیم‌های همگروه صعودکننده به مرحله دوم از بازی مقابل هم معاف خواهند بود و همان نتیجه قبلی در جدول منظور می‌شود.

پنجمین شکست پیاپی ایران

تیم ایران برخلاف تصورات و انتظارات در بازی آخر با آمریکا هیچ نشانی از بازی با ایتالیا و ونزوئلا نداشت. در این بازی تیم ایران همانند بازیهای پیشین بیشترین صدمه را از ناهماهنگی در دفاع روی تور و داخل میدان خورد و 3بر صفر باخت.

سرویس‌های معمولی و از همه بدتر از دست دادن سرویس در لحظات حساس موجب شد تا تیم ایران نتواند حتی از برتری چند امتیازی خود در «ست‌»‌های دوم و سوم بر حریف استفاده کند.

کوچینگ ضعیف میلورادکیاچ هم مزید بر علت شد تا تیم ایران از تعویض‌های بی‌حاصل خود هیچ نتیجه‌ای نگیرد.

در این بازی پیمان اکبری و بهنام محمودی بهترین‌های تیم ما بودند،‌در حالی که در تیم آمریکا مکنزی کاپیتان و «دونالدساکسو» تاثیرگذارترین بازیکنان میدان معرفی شدند.

در مهم‌ترین بازی روز آخر دور مقدماتی برزیل در سه «ست» پیاپی آلمان را شکست داد.

کد خبر 9141

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز