سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۸۵ - ۱۸:۲۳
۰ نفر

گروه ورزشی: تیم ملی والیبال ایران به احتمال فراوان با تغییراتی نسبت به مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن عازم دوحه قطر خواهد شد.

 گفته می‌شود که باتوجه به شرایط متفاوت حریفان آسیایی، «میلوراد کیاچ» قصد استفاده از چند بازیکن جدید در ترکیب تیمی دارد که در «ناگانو» از نگاه او نتوانستند انتظارات او را برآورده سازند.

بیشترین نگرانی سرمربی اهل صربستان تیم ملی در پست قطر پاسور است که بهنام محمودی و سیدمهدی بازارگرد در رقابت‌های جهانی حضور داشتند.

دعوت مجدد از محمد سلیمانی که با منفی‌بودن آزمایش  دوپینگ بسیار سرحال و آماده است و همچنین عندلیب احتمال تغییرات در این پست بسیار زیاد خواهد بود.

از سوی دیگر با عدم دعوت از شیرکوند و جواب‌ندادن آرش صادقیانی در ژاپن، امیرحسین منظمی هم از بخت زیادی برای قرارگرفتن در ترکیب نهایی برخوردار است.تمرینات ملی‌پوشان بعد از بازگشت از رقابت‌های جهانی امروز وارد روز سوم خود می‌شود.

صربستان، لهستان و بلغارستان در نیمه‌نهایی

دور دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان امروز در شرایطی در شهرهای هیروشیما و سندایی پایان می‌پذیرد که با بازی‌های دیروز صعود سه تیم صربستان، لهستان و بلغارستان به مرحله نیمه پایانی قطعی شد.

برزیل تیم مدافع عنوان قهرمانی در شرایطی که امروز بتواند بر تیم بدون شکست بلغارستان غلبه کند، بخت زیادی برای راهیابی به جمع مربع مدعیان خواهد داشت.

سه‌شنبه در مهم‌ترین بازی‌های انجام‌شده برزیل سه بر صفر ایتالیا را شکست داد. لهستان هم در پیکاری نزدیک 3 بر 2 مقابل روسیه پیروز شد.

نتایج سایر بازی‌ها

  • صربستان 3 – ژاپن صفر
  • پورتوریکو 3 – کانادا صفر
  • آرژانتین 3 – تونس 2
  • کوبا 3 – چک یک
  • آمریکا 3 – آلمان 2
  • بلغارستان 3 – فرانسه 2
کد خبر 9662

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز