مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به فرود اضطراری ۳ پرواز داخلی طی هفته گذشته توضیحاتی را ارائه کرد.

فرود اضطراری / حادثه هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حسین مذنب مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به فرود اضطراری ۳ پرواز داخلی طی هفته گذشته و اقدامات شرکت‌های هواپیمایی در این‌باره توضیحاتی را ارائه کرد.

مذنب در شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«۳ پرواز ایران ایرتور، کاسپین و کیش ایر مجبور به فرود اضطراری در هفته گذشته شدند؛ بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته شرکت‌ها مطابق موارد قانونی شیوه نامه ۱۹۴۰ حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری عمل کرده اند.

اطلاعات تکمیلی درباره پرواز کیش-تهران: با توجه به نقص فنی هواپیما و فرود در اصفهان، رئیس ایستگاه شرکت هواپیمایی با حضور در میان مسافران و اعلام بازگشت هزینه کامل بلیت همه مسافران، دو راه را برای ادامه سفر پیشنهاد می‌دهد؛

۱- انتظار برای ورود هواپیمای جایگزین (با توجه به نیمه‌شب بودن رخداد و تعطیلی شبانه مهرآباد با چند ساعت تأخیر انجام می‌شود)

۲- تهیه تاکسی فرودگاه برای انتقال مسافرین به تهران.

از ۱۵۰ نفر مسافر پرواز، ۱۳۰ نفر با تاکسی فرودگاه به تهران انتقال یافته و ۲۰ نفر منتظر پرواز جایگزین می‌مانند. صبح روز بعد و پس از پذیرایی صبحانه این ۲۰ مسافر با پرواز اختصاصی جایگزین، به تهران منتقل می‌شوند.»

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی در رابطه با ۲ پرواز دیگر توضیحی ارائه نکرده است.

کد خبر 914451
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۱۴
    8 1
    اثرات شوم تحریم مانند ناترازیها کم کم داره در مسافرتهای هوایی هم خودشو نشون میده پس تحریم نعمت نیست.
  • الهام نیازخانی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۱۴
    4 0
    مسافر پرواز ۱۱:۳۰ شب ۹ دی کیش به تهران بودیم که بعد از یکساعت تاخیر در پرواز، در فرودگاه اصفهان فرود اضطراری کردیم هر سوالی که از کادر پرواز کردیم راجع به ادامه پرواز، جایگزینی پرواز و سایر خدمات ایرلاین، فقط گفتند هیچ چیزی معلوم نیست. از هواپیما پیاده مان کردند و سرگردان ماندیم. هوا ۳- درجه بود و چون مسافر کیش بودیم لباس گرم نداشتیم. بیشتر از ۳-۴ ساعت معطل شدیم و هیچ کس هیچ جوابی به ما نداد. کدام پرواز جایگزین؟؟کدام تاکسی؟؟ انتظارمان از وازرتخانه و سازمان هواپیمایی کشور بازخواست ایرلاین است تا در موارد مشابه پاسخگوی مردم باشند نه اینکه به این راحتی بر اشتباهاتشان سرپوش بگذارند و تطهیرشان کنند. انتظارمان از شما هم بازتاب و انتشار اخبار درست و واقعی است. لطفا پیگیری نمایید چون هنوز پول بلیط برگشت داده نشده است و اینکه ما به هزینه ی خودمان تا تهران تاکسی گرفتیم.