مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۴
۰ نفر

گروه شهری: چکاپ وسایل گازسوز منازل شهر تهران توسط کارگروه پیشگیری از مرگ‌های خاموش انجام می‌شود.

شورای سیاستگذاری جامعه ایمن شهرداری تهران با همکاری شورای سازندگان وسایل گازسوز، طرح چکاپ وسایل گازسوز منازل شهر تهران (طرح استقبال از زمستان) را اجرا خواهد کرد.

به گزارش همشهری، محمدرضا اردلان عضو این شورا گفت: در این طرح با شناسایی صورت‌گرفته درباره ساختمان‌های در معرض خطر، آپارتمان‌های 4 و 5 طبقه که ساخت مناسبی نداشته‌اند در اولویت ساختمان‌های در معرض خطر قرار گرفته‌اند و قرار است با همکاری شورای سازندگان وسایل گازسوز بیش از 2هزار تعمیرکار مجاز شرکت‌های تولید‌کننده این وسایل با مراجعه به درب منازل در معرض خطر، کار چکاپ وسایل گازسوز را انجام دهند.

وی گفت: بعد از انجام چکاپ وسایل گازسوز توسط تعمیرکار موارد ایمنی، اشکالات و نواقص موجود در چک لیست از پیش طراحی شده نوشته می‌شود که یک نسخه از این چک لیست به سازمان آتش‌نشانی، شرکت گاز، دبیرخانه جامعه ایمن شهر تهران، دفتر مدیریت بحران منطقه و یک نسخه نیز برای بیمه‌گذار ارسال خواهد شد.

وی در ادامه گفت: پس از این، موارد نقص و خطرساز توسط دبیرخانه جامعه ایمن به صاحب خانه ابلاغ می‌شود و درصورتی‌که مسئله مرگ آفرین باشد، نمایندگانی از دفتر مدیریت بحران منطقه برای اصلاح موارد خطر به درب منازل مراجعه می‌کنند.

کد خبر 91522

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز