مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۵
۰ نفر

مخازن سی‌ان‌جی خودرو‌های گاز سوز از پایان مهر ماه امسال با اولویت اتوبوس‌های درون شهری و حمل‌ونقل عمومی مورد آزمایش‌ فنی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار‌ما با وجود ایمنی مخازن گاز خودروهای گازی و بررسی‌های فنی لازم در هنگام تولید و نصب این مخازن، براساس معیارهای ایمنی باید پس از مدت مشخصی مورد آزمون‌های لازم ایمنی قرار‌گیرند.

این بررسی‌های فنی برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی ضروری است و باید شامل همه انواع خودروهای گاز سوز شود.این کاربراساس برنامه‌های اعلام شده از خودروهای عمومی آغاز می‌شود.

سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز خودرو ایران در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته برای آزمایش مخازن سی ان‌ جی خودروهای گازسوز، گفت: هم‌اکنون مسئولیت آزمون فنی مخازن گاز خودروهای دو گانه سوز به وزارت کشور واگذار شده که تاکنون مسیر قانونی و استانداردهای لازم در این خصوص طراحی شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه براساس استانداردهای تعریف شده در حال شناسایی شرکت‌های واجد شرایط و دارای توانایی دراین خصوص هستیم، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهر ماه عملیات اجرایی آزمون فنی مخازن خودروهای گازسوز با اولویت اتوبوس‌های درون شهری و سیستم حمل‌ونقل عمومی آغاز شود.

کد خبر 91815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز