همشهری آنلاین : انفجار کپسول گاز یک دستگاه خودروی پیکان در جایگاه CNG نواب قزوین حادثه آفرید.

به گزارش خبرنگار مهر، یک دستگاه خودروی پیکان که از کپسول گاز مایع برای دوگانه سوز کردن خودروی خود استفاده کرده بود، در جایگاه CNG نواب قزوین در حال سوختگیری منفجر شد و یک مجروح برجای گذاشت.

این خودرو که به جای کپسول CNG از کپسول غیراستاندارد گاز مایع استفاده کرده و آن را به صورت غیرفنی در خودرو نصب کرده بود، به علت ایراد فنی منفجر شد و خودروی پیکان به طور کلی از بین رفت. در این حادثه به جایگاه CNG هم خساراتی وارد شد.[هشدار مؤسسه استاندارد برای گازسوز کردن خودروها]

بنابراین گزارش، ماموران آتش نشانی ایستگاه 2 و 6 قزوین دو دقیقه بعد از انفجار در محل حاضر شدند و به علت از بین رفتن خودرو فقط عملیات ایمنی را انجام دادند.

محمدحسین ایرانخواه مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: استفاده از کپسول گاز غیرمجاز مایع به جای کپسول های CNG منجر به وقوع این حادثه شد که خوشبختانه با اصرار متصدی جایگاه مبنی بر خارج شدن سرنشینان خودرو در هنگام سوختگیری این حادثه تلفات جانی در بر نداشت. راننده پیکان هم از محل حادثه گریخته است.

ایرانخواه از رانندگان خواست از دوگانه‌سوز کردن خودروها در مراکز غیرمجاز و استفاده از کپسول های غیرمجاز گاز مایع در خودروها جداً خودداری کنند.

کد خبر 87379

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز