برنامه میز خدمت در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اجرا و فرصتی پیش آمد تا سکان دار پایتخت با شهروندان گفت و گوی بی واسطه داشته باشد.

میز خدمت

به گزارش همشهری آنلاین، دیداری بی واسطه با شهروندان قطعا به شنیده شدن مطالبات و پیگیری مشکلات کمک می کند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در قالب برنامه میز خدمت به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری رفت و با مراجعه کنندگان به گفت و گو نشست.

مراجعه کنندگان مسائل و مشکلاتشان را مطرح کردند و سکان دار پایتخت هم دستور رسیدگی و پیگیری داد.

کد خبر 925361
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

بیشتر

دیدگاه خوانندگان امروز

بیشتر

پر بیننده‌ترین خبر امروز

بیشتر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha