گروه شهری : شهردار تهران گفت: هیچ اقدامی در شهرداری بدون پیوست اجتماعی امکان پذیر نیست و بخش اجتماعی و فرهنگی رکن اصلی اقدامات شهرداری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران شهردار تهران در جلسه شورای معاونان شهرداری که در منطقه 3 برگزار شد، گفت:  انعکاس مشکلات به معنای حل آن نیست بلکه گامی برای حل آنها است.

قالیباف خطاب به مدیران منطقه 3 درباره برنامه بودجه سال 86 گفت:  سعی کنید اولویت را به مشکلات اختصاص دهید و بودجه را بر اساس آن تنظیم کنید زیرا قصد داریم برای سال 86 بودجه ای کاملا عملیاتی تنظیم کنیم.

وی افزود : به نظر من شهرداری باید قابلیت انعطاف در انجام عملیات‌ها را دارا باشد.

شهردار تهران با بیان اینکه شهرداری منطقه 3 نباید دغدغه پروژه‌ها در مقیاس شهری را داشته باشد گفت:  همه دغدغه این منطقه باید برای 300 هزار شهروندی که در این منطقه زندگی می‌کنند باشد و پروژه‌هایی در مقیاس شهر باید بر عهده ما در شهرداری تهران قرار گیرد.

قالیباف افزود:  منطقه 3 در حوزه فعالیتهای اجتماعی از ظرفیت بالایی برخوردار است و جزو معدود بافتهایی است که می‌توان از فرهنگ دینی، علمی و شهرنشینی آن در جهت اقدامات اجتماعی استفاده کرد.

وی شورایاری‌ها را بازوی نظارتی در تشخیص اولویت‌ها، اعتمادسازی میان مردم و مشارکت مردم با شهرداری‌ها دانست و گفت:  شهرداری‌ها باید با شورایاریها ارتباط نزدیک و تنگاتنگی داشته باشند.

شهردار تهران به ظرفیت بالای شهرداری منطقه 3 در حوزه سرمایه گذاری و توسعه اشاره کرد و گفت:  با توجه به ظرفیت بالای منطقه در حوزه سرمایه گذاری و توسعه، باید تلاش کنیم تا بر اساس نیازهای منطقه و شهر گام برداریم.

شهردار تهران در ادامه این جلسه بر آمادگی مناطق برف گیر تهران نظیر منطقه 3 در فصل زمستان با بهره گیری از تمام امکانات شهرداری تاکید کرد.

وی همچنین درباره بهسازی پیاده رو خیابان ولیعصر (عج) گفت:  این کار با سرعت خوبی در حال انجام است اما به نظر من نباید در ظرافت‌های فنی آن کج سلیقگی کرد.

کد خبر 9274

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز