به گزارش روابطعمومی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، فاطمه کیهان مسئول انتشارات با بیان این خبر گفت: کتاب روشهای پژوهش در رسانهها، نوشته ارتور آسا برگر همانطور که از نامش پیداست دارای رویکردی پژوهشی در زمینه رسانههاست که توسط محمد حفاظی ترجمه و در سال 1373 از سوی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها منتشر شده است.
نویسنده در کتاب یاد شده تلاش دارد با ارائه روشهای بهکارگرفته از جمله تحلیل محتوا، سنجشها و مصاحبههای دقیق، خواننده را به درک عمیقتری از روشهای مورد مطالعه یاری رساند.
به طوری که میدانیم در دنیای امروز و در جریان پویای ارتباطات و اطلاعات بدون آگاهی و بکارگیری روشهای پژوهشی مناسب نمیتوان به شناخت درستی از واقعیتها و فهم پدیدههای طبیعی و اجتماعی مورد مطالعه نایل آمد.
برای مطالعه متن کامل نسخه دیجیتال کتاب روشهای پژوهش رسانهها اینجا را کلیک کنید.