با وجود مشکلات گاه و بیگاه شبکه شتاب و نارضایتی برخی مشترکان از خدمات بانکداری الکترونیک در کشور، به نظر میرسد در سال جاری این مشکلات کاهش داشته است: بررسی عملکرد پنج ماهه اول سوییچ ملی کشور (شبکه شتاب) نشان از عملکرد بسیار خوب سوییچ شتاب در29 /99 درصد عملیات بانکی دارد.
مهندس قادری معاون اتوماسیون شرکت خدمات انفورماتیک، با اعلام این خبر، گفت: وظیفه سوییچ ملی کشور مسیریابی و هدایت تراکنش هاست که سوییچ شتاب درطول مدت یاد شده و بر اساس بررسی های به عمل آمده در پایان هر ماه بیش از 29/99 درصد تراکنشها را با موفقیت مسیریابی و هدایت کرده است.
به این ترتیب با تسریع در روند تجهیز بانکها میتوان امید وار بود میزان رضایت عمومی همچنان روند صعودی خود را طی کند.
وی با اشاره به استقبال روز افزون مردم از این خدمات یاد آور شد: با بکارگیری برخی خدمات ارزش افزوده در این شبکه، بار شبکه کاهش یافته و روند ارائه خدمات تسریع میشود.