همشهری آنلاین: بیانات رهبر معظم در دیدار دانشجویان، دانش آموزان و خانواده‌های شهدا مهمترین موضوعی بود که مطبوعات ایران برای خبر اول خود در روز 13 آبان برگزیدند.

روزنامه اطلاعات با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تیتر زد: دولت آمریکا مستکبر واقعی است.[در شرایط کنونی، هرگونه حرکت عمومی، به یک بصیرت عمومی نیاز دارد]

کیهان نیز بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان و دانشجویان را برای موضوع خبر اول خود برگزید و تیتر زد: لبخند تاکتیکی آمریکا فقط کودکان را فریب می‌دهد.

ایران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تیتر زد: ایران فریب لبخند‌های آمریکا را نمی‌خورد.

رسالت بیانات رهبر معظم انقلاب را برای خبر اول خود انتخاب کرد و تیتر زد: چند نفر ساده لوح نمی‌توانند برای آمریکا فرش قرمز پهن کنند.

جام جم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تیتر زد: ایران، فریب لبخند آمریکا را نمی‌خورد.

جهان صنعت با اشاره به هشدار رئیس جمهوری در مجلس تیتر زد: لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها را پس می‌گیریم.[احمدی‌نژاد: با بدترین شکل توزیع یارانه‌ها مواجهیم]

سیاست روز نیز بیانات رهبر معظم انقلاب را برای موضوع خبر اول خود برگزید و تیتر زد: آمریکایی‌ها به غائله‌های پس از انتخابات دل خوش نکنند.

روزنامه همبستگی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان تیتر زد: ملت ایران، فریب سخنان به ظاهر آشتی جویانه دولت آمریکا را نخواهد خورد.

اعتماد با اشاره به هشدار رئیس جمهوری مبنی بر احتمال پس گرفتن لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها، تیتر زد: روز پر تنش مجلس و دولت.

آفتاب یزد تیتر زد: واکنش لاریجانی به حضور سرزده احمدی نژاد در مجلس.

عصر اقتصاد با اختصاص عکس اول خود به مقام معظم رهبری به نقل از ایشان تیتر زد: اگر مسولان دل در گرو منافع ملت داشته باشند، فریب لبخندهای آمریکا را نمی‌خورند.

صبح اقتصاد تیتر زد: ارایه رژیم تجاری ایران به WTO .

فرهیختگان به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و تیتر زد: ایران فریب آشتی آمریکا را نخواهد خورد.

ایران ورزشی با اشاره به ارایه فهرست 30 نفره قابل پیش بینی اسامی بازیکنان تیم ملی تیتر زد: قطبی همه را شگفت زده کرد![اعلام اسامی تیم ملی فوتبال]

کد خبر 94442

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز