چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

گروه حوادث: در حالی که 16 زن و دختربچه با حضور در دادسرای ورامین از شیطان چشم آبی به اتهام آزار و اذیت، آدم‌ربایی و سرقت شکایت کرده‌اند، برای این مرد اعدام درخواست شده است

تجسس ماموران پلیس‌ برای دستگیری این متهم 25 ساله که امیر نام دارد، سال گذشته و به‌دنبال طرح شکایت‌های مشابه در اداره آگاهی ورامین، در دستور کار مأموران قرار گرفت.
بررسی‌ها حاکی از آن بود که این پسر جوان پس از ربودن دختر بچه‌ها، آنها را به مناطق خلوت شهر یا یک چهاردیواری متروکه می‌کشاند و مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد.

کارآگاهان با چهره‌نگاری از متهم، ردیابی‌ برای دستگیری او را آغاز کردند تا اینکه بعد از ظهر ششم مهرماه، در حالی که مرد جوان به یک آرایشگاه رفته بود تا با تغییر چهره از دست پلیس فرار کند، به محاصره ماموران پلیس ورامین درآمد و دستگیر شد.

امیر پس از انتقال به اداره آگاهی منکر هرگونه جرمی شد اما پس از روبه‌رو شدن با طعمه‌های خود لب به اعتراف گشود و به ربودن و آزار و اذیت‌ دختر بچه‌ها اقرار کرد.
پسر شیطان‌صفت در بازجویی‌ها گفت: در کودکی از سوی چند مرد مورد آزار و اذیت قرار گرفتم. از آن زمان نیز فکر کردن به این موضوع آزارم می‌داد بنابراین به‌دنبال راهی برای انتقام بودم تا اینکه تصمیم به آزار و اذیت زنان و دختران گرفتم.

بعد از اظهارات این مرد و چاپ خبر دستگیری متهم و انتشار عکس او در روزنامه‌ها، تعداد دیگری از طعمه‌های وی با مراجعه به اداره آگاهی و دادسرای ورامین از این پسر شیطان صفت به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند.

سرهنگ هادئی، رئیس پلیس آگاهی استان تهران روز گذشته درباره روند رسیدگی به این پرونده گفت: تاکنون 16 زن و دختربچه با شناسایی متهم از او شکایت کرده‌اند.
وی ادامه داد: بررسی شکایت‌ها نیز نشان می‌دهد که متهم از سال 86 جرایم سیاهش را آغاز کرده است اما چند نفر از قربانیان تا زمان دستگیری او از پیگیری ماجرا و طرح شکایت خودداری کرده بودند.

سرهنگ هادئی افزود: متهم در آخرین بازجویی‌ها، علاوه بر آزار و اذیت، به سرقت از دختربچه‌ها نیز اعتراف کرد و گفت که اگر موفق نمی‌شد طعمه‌هایش را مورد آزار و اذیت قرار دهد، با سرقت طلاهای آنها پا به فرار می‌گذاشت.

از سوی دیگر قاضی کوهپایه، بازپرس پرونده نیز با اشاره به پرونده شیطان چشم‌آبی گفت: تحقیقات تکمیلی در دادسرا صورت گرفته است و دادستان ورامین به‌عنوان مدعی العموم در این پرونده برای متهم درخواست اعدام کرده است. 

وی ادامه داد: پرونده این متهم در حال صدور کیفرخواست است و به‌زودی پرونده تجاوز به عنف وی به دادگاه کیفری استان و پرونده آدم ربایی و سرقت وی نیز برای رسیدگی به دادگاه عمومی ارسال خواهد شد.

کد خبر 94479

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز