گروه حوادث: مردی که باجاسازی یک مونیتور بر روی سیستم خودرو شخصی و طراحی نقشه‌ای شوم برای اغفال زنان، در هنگام رانندگی فیلمهای مستهجن را نمایش می داد با تلاش کارآگاهان اداره 5 آگاهی پایتخت دستگیرشد.

اوایل سال جاری زن جوانی به یک کلانتری در جنوب تهران رفت و با طرح شکایتی به ماموران گفت: ساعتی قبل در حالیکه درحوالی حرم حضرت عبدالعظیم منتظر تاکسی بودم، یک پیکان کرم رنگ پس از آنکه آدرسم را گفتم مقابل پایم توقف کرد، من که فکر می کردم این خودرو مسافرکش است سوار خودرو شدم، اما هنوز چند دقیقه ای از سوار شدنم نگذشته بود که راننده در حالی که  رانندگی می کرد در داشبورد را باز کرده و مانیتوری را که درون آن بود روشن کرد، من که با تعجب حرکات راننده را زیر نظر داشتم متوجه شدم که با روشن شدن دستگاه،  فیلمی مستهجن به نمایش در آمد.
در حالی که ترس تمام وجودم را فرا گرفته بود، با لحنی جدی از راننده خواستم خودرو را متوقف کند تا پیاده شوم، ولی این مرد بدون توجه به درخواستم همچنان به مسیر خود ادامه می داد اما هنگامی که شروع به داد و فریاد و کمک خواستن کردم او از ترس اینکه سایر رانندگان متوجه شوند،  خودروش را متوقف کرد و من بدون درنگ از خودرو پیاده شده و برای شکایت به اداره پلیس آمدم . هنگامی که این زن جوان شماره خودروی این مرد را در اختیار ماموران قرار داد، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری راننده خودرو به دستور دادیار سلیمانی آغاز شد.
هنگامیکه کارآگاهان اداره 5 آگاهی تهران، با بررسی ادعاهای این زن شماره پلاک خودرو را در اختیار تمامی یگانهای گشت آگاهی قرار دادند، تحقیقات کارآگاهان به طور تخصصی برای شناسایی مرد راننده آغاز شد. در حالیکه تحقیقات در این باره ادامه داشت، با ارجاع پرونده شکایت‌های مشابه ازسوی زنان مسافر، دستور ویژه‌ای برای دستگیری این راننده که کارآگاهان توانسته بودند چهره فرضی وی را طراحی کنند به صورت جدی تری آغاز شد و به این ترتیب کارآگاهان تمامی مناطقی را که مرد راننده در آنجا تردد می کرد تحت کنترل نامحسوس قرار دادند .
اکران فیلم سیاه
 عصر شنبه گذشته، هنگامیکه ماموران گشت آگاهی تهران در حوالی اتوبان آزادگان خودرویی با مشخصات متهم تحت تعقیب را مشاهده کردند، با صدور دستور توقف، راننده را دستگیر و برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل کردند.
سرهنگ سلطانی معاونت اداره آگاهی پایتخت با تایید این خبر گفت: ماموران گشت پلیس در بازرسی خودرو این مرد ،موفق به کشف مونیتوری که شاکیان از آن یاد کرده بودند شده وبا بررسی بیشتر سه عدد سی دی مستهجن از زیر صندلی خودروی متهم به دست آمد که ادعای شاکیان را قطعیت می بخشد. وی افزود: متهم با اینکه مستندات کافی برای اثبات شکایات شاکیان در اختیار پلیس قرار دارد و فیلم‌ها و دستگاه مونیتور نیز از داخل خودرواش کشف شده بود در ابتدا منکر ارتکاب جرایم انتسابی  بود ولی در نهایت به جرم سیاه خود اعتراف کرد. وی مدعی است که دستگاه مانیتور را سالها پیش هنگامی که در یکی از شهرستانهای جنوبی کشور کار می کرده است، خریداری کرده و از یکسال قبل پس از بازگشت به تهران، با کار گذاشتن مانیتور در داخل خودروش قصد اغفال زنان مسافر را داشته است.

*عکس متهم با مجوز قضایی در روزنامه همشهری منتشر شده است

کد خبر 9455

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز