دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: جان تری نتیجه بازی با منچستر یونایتد را به سود چلسی رقم زد.

در هفته دوازدهم از مسابقات لیگ برتر انگلیس که روز دوشنبه (18 آبان) با یک دیدار بین تیم‌های لیورپول و بیرمنگام پایان می‌گیرد،‌ این نتایج به دست آمد:

 وولور همپتون در زمین خود 1 بر 4 از آرسنال شکست خورد. منچستر سیتی و برنلی به تساوی پرگل 3 بر 3 رسیدند. تاتنهام هاتسپر با دو گل بر ساندرلند غلبه کرد. بلکبرن راورز 3 بر 1 بر پومپی پیروز شد. استون ویلا 5 بر 1 از سد بولتون گذشت. هال سیتی 2 بر 1 استوک سیتی را مغلوب کرد.

وستهام یونایتد با همین نتیجه به اورتون باخت. ویگان اتلتیک و فولهام به تساوی 1 بر 1 بسنده کردند و در تماشایی‌ترین و حساس‌ترین دیدار این هفته، منچستر یونایتد به مصاف چلسی رفت که این بازی با ضربه ایستگاهی لمپارد و ضربه سر جان تری که توپ را به تور دروازه دوخت، به سود آبی‌پوشان میزبان خاتمه یافت.

در حال حاضر چلسی با 30 امتیاز صدرنشین است، آرسنال با 25 امتیاز و تفاضل گل مثبت 22 دوم،‌ منچستر یونایتد با همین امتیاز و تفاضل 11 سوم است و تیم‌های تاتنهام، استون ویلا و منچستر سیتی نیز به ترتیب با 22، 21 و 20 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. لیورپول نیز با یک بازی کمتر و 18 امتیاز در پله هفتم ایستاده است.

کد خبر 94781

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز