گروه حوادث: 2 مرد شیطان صفت وقتی بعد از ربودن یک زن قصد آزار و اذیت وی را داشتند در دام 2 مامور قلابی افتادند. اما لحظاتی بعد هر 4 نفر آنها در دام ماموران پلیس گرفتار شدند.

در حال بازگشت به خانه بودم که خودروی مسافرکش جلویم توقف کرد، به غیر از راننده، مسافر دیگری هم در صندلی جلو نشسته بود، اما هرگز تصور نمی‌کردم آنها با هم همدست باشند و نقشه‌ای شوم در ذهن داشته باشند به همین دلیل سوار شدم

زن جوان درحالی که گریه امانش نمی‌داد، با صدایی لرزان این جملات را برای ماموران کلانتری قیامدشت می‌گفت، او در دام مردان شیطان صفت گرفتار شده بود.

زن ادامه داد: بعد از آنکه مسافت کوتاهی را طی کردیم، ناگهان مردی که در صندلی جلو نشسته بود چاقویی را به سمتم گرفت و تهدید کرد که اگر صدایم در بیاید مرا می‌کشد بعد مرا با تهدید به مرگ به منطقه‌ای بیابانی کشاندند و قصد داشتند تا در تاریکی شب مرا مورد آزار و اذیت قرار دهند.

زن جوان  گفت: در همین زمان ناگهان نور چراغ خودرویی را دیدم که از دور نزدیک می‌شد، تصور کردم ماموران پلیس هستند و به همین خاطر انگار دنیا را به من داده باشند خوشحال شدم اما امیدم چند لحظه بعد رنگ باخت.

آدم رباها که با دیدن خودرویی که به آنها نزدیک می‌شد به‌شدت ترسیده بودند، قصد فرار داشتند که ناگهان 2 مامور به آنها نزدیک شدند اما لحظاتی بعد آنها هم شروع به آزار و اذیت من کردند و تازه آن موقع بود که متوجه شدم که آنها مامور قلابی هستند.

قاضی رضوانفر - دادیار شعبه 4 دادسرای جنایی تهران- روز گذشته با اعلام این خبر گفت: 2 مردی که با خودرو به آدم‌ربایان نزدیک شده بودند ماموران قلابی  بودند که با دیدن خودرویی در تاریکی بیابان فکر کرده‌ بودند که آنها از معتادانی هستند که برای مصرف مواد به این محل رفته‌اند و به همین خاطر برای اخاذی به سراغ آنها رفته بودند اما با دیدن زن ربوده شده، آنها نیز قصد آزار و اذیت این زن را داشتند ولی لحظاتی بعد، ماموران گشت کلانتری که در حال گشتزنی در محل بوده‌اند، با دیدن خودروها به سمت آنها رفتند و در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند  و زن بیگناه را نجات دادند.

دادیار دادسرای جنایی تهران با اعلام این خبر گفت: رسیدگی به پرونده این 4 متهم درحالی در دادسرای جنایی تهران ادامه دارد که احتمال وقوع آدم‌ربایی‌های مشابه توسط 2 آدم‌ربا و اخاذی‌های دیگر توسط 2 مامور قلابی در دست بررسی است.

کد خبر 94825

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز