سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

نیوجرسی: یک اشتباه موجب شد که مادر و دختری از اداره پلیس شکایت کنند.

این مادر و دختر در حال پیاده‌روی در خیابان بودند که ناگهان متوجه شدند یک سگ پلیس آنها را دنبال می‌کند. این زن میانسال و دختر جوانش که خیلی ترسیده بودند با نزدیک‌تر شدن سگ شروع به دویدن کردند اما تلاش آنها بی‌‌نتیجه ماند و سگ موفق شد آنها را گاز بگیرد تا مامور پلیس سر برسد.

اما هنگامی که مامور پلیس آنها را از نزدیک مشاهده کرد، متوجه شد که اشتباه کرده است. به گفته این مامور پلیس او گمان می‌کرده که زن میانسال و دخترش همان سارقان فراری هستند که چندی پیش به یک فروشگاه دستبرد زدند و عکسشان در رسانه‌ها منتشر شده بود.

سرقت‌های آدامسی

میشیگان: در حالی که کمتر کسی به فکر سرقت آدامس می‌افتد، اخیرا افزایش تعداد مواردی که در آنها آدامس به سرقت رفته است پلیس را بر آن داشته تا در این مورد اقدام کند.

طبق گزارش‌های دریافت شده اخیرا به چند کامیون حامل آدامس دستبرد زده شده و بار آنها به سرقت رفته است. برای مثال اخیرا یک جوان 21 ساله با ایجاد تصادف ساختگی با کامیون حامل آدامس راننده را تهدید کرد و حدود 800 دلار آدامس از این کامیون برداشت و در خودروی خودش جاسازی کرد و پا به فرار گذاشت.

از سوی دیگر جوانی 26 ساله هم در نقطه دیگری از شهر دست به سرقت مشابهی زده است. به گفته پلیس از آنجایی که ردیابی آدامس‌های مسروقه نسبت به سایر هله‌هوله‌ها دشوارتر است، سارقان اخیرا به فکر سرقت آدامس افتاده‌اند. با این حال در هر 2 مورد سارقان دستگیر شدند و به فروشگاه‌ها و کامیون‌های باربر هم توصیه شده است احتیاط بیشتری به خرج دهند.

اعتیاد به سرقت آبمیوه

سیدنی:  طبق گفته ماموران پلیس مردی 67 ساله برای سی‌و نهمین بار به زندان افتاده است چون یک بطری آبمیوه سرقت کرده است. این مرد برای نخستین بار 2 سال پیش از فروشگاه نزدیک خانه‌اش یک بطری آبمیوه سرقت کرد که از بخت بدش همینکه می‌خواست از فروشگاه خارج شود به دام پلیس افتاد. البته این آخرین باری نبود که این مرد دست به سرقت می‌زد و پس از آزادی از زندان ده‌ها بار به همین روش سرقت کرد و به زندان رفت.

اما اقدام اخیر او پس از یک سال که دست به سرقت آبمیوه نزده بود، پلیس را به فکر انداخته تاوی را در بخش مراقبت‌های روانی بیمارستان بستری کند. این در حالی است که او بسیار متمول است و برای خرید آبمیوه از نظر مالی مشکل ندارد. برخی از روانشناسان معتقدند او به بیماری سرقت دچار است. البته این مرد در هر بار دستگیری ادعا کرده است که قصد داشته پول آبمیوه را بپردازد اما فراموش کرده است.

فریاد کشیدن ممنوع

لندن: یک زن 34 ساله به دلیل فریاد کشیدن بر سر فرزندانش اخطار دریافت کرد. این زن به همراه پسربچه‌اش در خیابان در حال راه رفتن بود که پسر 7 ساله‌ شروع به بهانه گرفتن کرد و با اصرار زیاد از مادرش ‌خواست تا برای او بستنی بخرد. اما این زن که نمی‌خواست این کار را انجام دهد، فریاد بلندی کشید تا پسرش حساب کار خودش را کرده و به بهانه‌گیری پایان دهد.

این در حالی بود که این صحنه از دید یک مامور پلیس پنهان نماند و او این زن را تا خانه‌اش تعقیب کرد. البته از آنجایی که در شیفت کاری‌اش نبود صبر کرد تا شیفتش فرا برسد و با مراجعه به خانه این زن به او اخطار کتبی داد که در صورت بدرفتاری دوباره با فرزندش حضانت او را از دست خواهد داد. البته این زن معتقد است که مامور پلیس در مسائل شخصی او دخالت کرده است و قصد دارد به دادگاه رفته و شکایت کند.

کد خبر 94942

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز