مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۸۵ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

گروه اجتماعی: به همت نمایندگی‌های استانی سازمان ملی جوانان، مراسم بزرگداشت روز ملی دختران در برخی استان‌ها برگزار شد.

با توجه به اینکه سال جاری نخستین سالی است که روز ولادت حضرت معصومه(س) به عنوان روز ملی دختران به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است، مراسم بزرگداشت این روز در نمایندگی‌های استانی سازمان ملی جوانان و با مشارکت اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد در سراسر کشور برگزار شد و از دختران جوان برگزیده و نخبه تقدیر به عمل آمد. 

نمایندگی این سازمان در استان بوشهر طی مراسمی با عنوان جشن یاوران معصومه(س) از  بانوان جوان و فعال در کانون‌های فرهنگی– هنری مساجد استان تقدیر کرد.

در این مراسم ایمان عطارزاده مدیر سازمان ملی جوانان در استان بوشهر با اشاره به آغاز حرکت ارزشمند سازمان در جهت تجلیل از نخبگان جوان جامعه گفت: سازمان در راستای آشناکردن جامعه با توانایی جوانان و ایجاد باور در مسئولین برای پذیرش آنان در عرصه‌های اجرایی و مدیریتی تلاش می‌کند.

عبدالوحید فیاضی سرپرست نمایندگی سازمان ملی جوانان در استان مازندران نیز با دختران برخی از شهدا دیدار کرد و در مراسم بزرگداشت روز ملی دختران در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور گفت: فراگیری علم، اخلاق، هنر و مهارت‌های زندگی دختران جوان را به سوی دستیابی به اهداف بزرگ هدایت می‌کند.

در این مراسم از نفرات برتر کنکور، مربیان، معلمان نمونه و پرستاران جوان تجلیل شد.

گفتنی است، در سایر استان‌های کشور نیز با حضور دختران برنامه‌های متنوعی به این مناسبت برگزار شد. 

کد خبر 9637

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز