پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین بارش برف استان‌های اردبیل، مازندران و گیلان را سفید پوش کرد و موجب تعطیلی مدارس شد

به گزارش واحدمرکزی خبر، بدنبال بارش برف سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی را در برخی از مناطق این استان تعطیل اعلام کرد.

اداره کل راه ترابری استان اردبیل هم از رانندگانی که قصد تردد درمحورهای مواصلاتی این استان بویژه مناطق کوهستانی و گردنه‌ها را دارند، خواست بعلت بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده ها وسائط نقلیه خود را به زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات ایمنی زمستانی مجهز کنند.

این گزارش همچنین حاکیست بارش 30 سانتیمتری برف برخی از راه‌های روستایی مناطق کوهستانی مازندران را مسدود کرد.

مدیر کل بازسازی و حوادث غیر مترقبه مازندران افزود: راههای روستایی مناطق کوهستانی در بخش بلده شهرستان نور، 2 و 3 هزار تنکابن، نکا و بهشهر مسدود است.

وی گفت: راه‌های ارتباطی سخت گذر پنج روستای بخش هزار جریب بهشهر هم که براثر بارش برف مسدود شده بود لحظاتی پیش بازگشایی شد.

محدودیت‌های ترافیکی از امشب در جاده‌های کندوان - هراز و فیروزکوه اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران در ساری گفت: رفت و آمد انواع وسیله نقلیه سنگین از ساعت 13 امروز پنجشنبه 12 آذر تا ساعت 24 روز یکشنبه 15 آذر ممنوع است و رفت و آمد خودروها از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه ازسمت کرج به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد افزود: رفت و آمد انواع کامیون‌های سنگین از ساعت 13 تا 24 روز یکشنبه در محور هراز از رودهن به سمت آب اسک ممنوع و از ساعت 15 تا 24 همان روز از آب اسک تا رودهن یکطرفه است.

وی خاطر نشان کرد: رفت و آمد کامیون ها به استثناء حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در محور فیروزکوه از 6 صبح فردا تا 23 شب ممنوع و در روز یکشنبه از ساعت 16 تا 23 رفت و آمد کلیه خودروها از تهران به قائمشهر ممنوع است.

آخرین خبرها حاکیست در مناطق شمالی تهران نیز بارش برف ادامه دارد.

کد خبر 96632

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز