گروه سیاسی: امام جمعه موقت قم با ابراز تأسف از کناره‌گیری آیت‌الله جوادی آملی از امامت جمعه این شهرستان خطاب به وی گفت:

در خواست داریم با توجه به مشکلاتی که فرمودید فواصل زمانی حضور در خطبه‌ها را افزایش دهید و همچنان به ایراد خطبه‌های خود ادامه دهید.

سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته قم  با بیان اینکه انصراف ایشان از خطبه‌های نماز جمعه قم برای دوستان تأسف‌آور بود، اظهار داشت: البته ایشان قبل از اینکه از تریبون نماز جمعه اعلام کنند، با طرق مختلف به دفتر مقام معظم رهبری منتقل کرده بودند.

وی تاکید کرد: دشمنان در کمین نشسته می‌خواستند از این حادثه برای شهوات سیاسی خود استفاده کنند اما بدانند که این شخصیت الهی و معنوی متعلق به نظام و شهدای اسلام است.

امام جمعه قم ضمن تاکید بر اینکه آیت‌الله جوادی آملی مورد احترام و اعتماد مقام معظم رهبری هستند، خاطرنشان کرد: شما سیاست‌بازان حقیرتر و کوچک‌تر از آن هستید که از این واقعه برای هوس‌های سیاسی خود بهره‌برداری کنید.

آیت‌الله جوادی آملی جمعه 6 آذر ضمن عذرخواهی از مردم از سمت خود به‌عنوان خطیب موقت جمعه‌ قم کناره‌گیری کرد. وی با بیان اینکه بدون مودت، قرآن و عترت، نگهداری جامعه آسان نخواهد بود، گفت: مودت، محبت، دوستی، قرآن و عترت عناصر محوری دین هستند که اگر از جامعه رخ بربندند نگهداری جامعه آسان نخواهد بود.

کد خبر 96703

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز