سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۸ - ۰۵:۰۵
۰ نفر

گروه ورزشی: باز هم نتیجه اوساسونا را ایرانی‌ها رقم زدند و این بار نوبت مسعود شجاعی بود تا با گل سرنوشت‌ساز خود یک امتیاز حساس خارج از خانه را برای تیمش کسب کند.

پس از بازی هفته گذشته که جواد نکونام توانست با گل 3 امتیازی نتیجه را تقدیم قرمزهای دی‌ناوارا کند، این بار مسعود شجاعی گلی یک‌امتیازی برای اوساسونا به ثمر رساند.

اوساسونا در هفته سیزدهم لالیگا، میهمان تیم انتهای جدولی مالاگا بود که کاماچو در این بازی از دو ستاره ایرانی خود در ترکیب تیمش استفاده کرد. جواد نکونام که جایگاه ثابتی در ترکیب اوساسونا دارد و مهره کلیدی این تیم به حساب می‌آید، مثل همیشه مرد اول خط میانی اوساسونا بود.

با مصدومیت پاندیانی این فرصت به مسعود شجاعی داده شد تا بتواند در ترکیب اوساسونا حضور پیدا کند و مسعود توانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و تک‌گل اوساسونا روی توانایی این بازیکن زده شد.اوساسونا برای رسیدن به بالای جدول به دنبال برد در خانه مالاگا بود و بازی را نیز هجومی آغاز کرد ولی در نیمه‌اول تلاش‌های این تیم به جایی نرسید و تنها جواد نکونام توانست در این نیمه با شوت خود یک بار دروازه مالاگا را تهدید کند.

در نیمه‌دوم، باز هم این تیم اوساسونا بود که حمله می‌کرد و در دقیقه 48، مسعود شجاعی توانست روی حرکت تکنیکی خود دروازه مالاگا را باز کند: «چند موقعیت پیش از گل داشتم و باید زودتر به گل می‌رسیدم اما گویا قرار بود این موقعیت به گل تبدیل شود. تیم ما خیلی برتر از مالاگا بود و باید می‌بردیم. در این بازی خیلی بدشانس بودیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را به پایان برسانیم.»مالاگای ته‌جدولی برای فرار از شکست خانگی روند بازی خود را تغییر داد و از سیستم دفاعی خارج شد تا به گل برسد اما در ضدحملات باز هم اوساسونا خطرناک بود.

آراندا و شجاعی در خط حمله این تیم، بارها خطرساز شدند اما ضربات آخر آنها راهی به دروازه مالاگا نداشت تا در دقیقه 83 در ضدحمله، مالاگا به گل برسد. 5 دقیقه بعد از گل مالاگا، کاماچو باز هم شجاعی را تعویض کرد تا مهاجم ایرانی اوساسونا تا پایان بازی در ترکیب اوساسونا نباشد: «از این بابت ناراحت نیستم چون من تمام تلاشم را کردم و خسته شدم و تعویض دقیقه 88  برایم ناراحت‌کننده نیست.»

اوساسونا با این برد با 16 امتیاز همچنان در رده دهم جدول باقی ماند اما مالاگا یک رده سقوط کرد و جایگاه نوزدهم جدول را در اختیار گرفت. جواد نکونام دیدار با مالاگا را بازی بی‌روحی ارزیابی کرد که جذابیت زیادی نداشت: «بازی چندان خوبی نبود و در چهار فصلی که در لالیگا بازی می‌کنم بی‌روح‌ترین بازی‌ بود که انجام داده بودم و تنها جذابیت این بازی، گل مسعود بود که می‌توانست گلی 3 امتیازی برای اوساسونا باشد.»

اما شجاعی نظر دیگری هم دارد و این بازی را برای خود بسیار ارزشمند می‌داند: «برای من این بازی اهمیت زیادی داشت و توانستم گلی دیگر در لالیگا بزنم و حتی می‌توانستیم با آن گل برنده باشیم. همیشه بازی با تیم‌های انتهای جدول، سخت است و آنها به راحتی امتیاز نمی‌دهند و ما تیم برتر بازی بودیم و می‌توانستیم با برد بازی را تمام کنیم.»این دومین گل شجاعی در فصل جاری لالیگاست.

کد خبر 96880

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز