کاپیتان تیم ملی که با افسوس مراسم قرعه‌کشی جام جهانی را تماشا کرده است، برخی از تیم‌های حاضر در جام جهانی را شایسته حضور در این رویداد بزرگ نمی‌داند.

نکونام ابتدا در مورد وضعیت اوساسونا می‌گوید: «شرایط خوبی داریم و فصل را خوب شروع کرده‌ایم. اکنون در رده دهم جدول قرار داریم اما فاصله زیادی با تیم‌های بالای جدول نداریم. البته تیم‌های پایین جدول نیز چندان فاصله‌ای با ما ندارند و بازی آینده ما می‌تواند سرنوشت تیم را رقم بزند. فعلا شرایط حساسی داریم و باید نتایج خوب خود را ادامه دهیم.

کافی است چند بازی نتیجه نگیریم تا دوباره به شرایط بد فصل گذشته برسیم. البته با چند برد هم می‌توانیم به بالای جدول برسیم ولی هنوز جایگاه مناسب اوساسونا در این فصل تثبیت نشده است.»مثل همیشه رقابت در لالیگا بین بارسلونا و رئال‌مادرید است.

نکونام در این خصوص می‌گوید: «بارسلونا در 14 بازی گذشته تا به حال باخت نداشته است و نشان می‌دهد امسال هم بخت اول قهرمانی است. من شانس قهرمانی بارسلونا را بیشتر از رئال می‌دانم.»او در مورد تیم ملی و باخت به اردن، در شرایطی که ایران در غیاب نکونام شکست خورد می‌گوید: «شاید اگر من هم بودم، همین نتیجه به دست می‌آمد. باید به بازیکنانی که در آن بازی زحمت کشیده‌اند احترام بگذاریم.

وقتی می‌گویید تیم ملی در نبود من باخت، به نظر می‌رسد فاصله‌ای بین من و سایر بازیکنان وجود دارد در صورتی که تیم ملی بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند در هر بازی نتیجه بازی را رقم بزنند. اگر در تهران توانستیم اردن را شکست دهیم تلاش تمام بازیکنان بود و من به تنهایی این نتیجه را رقم نزدم.

توانستیم با کار تیمی، اردن را که فقط دفاع می‌کرد ببریم و من هم مانند تمامی بازیکنان در بازی نقش داشتم. اگر در اردن هم تیم ملی با شکست مواجه شد به هرحال بازی خارج از خانه بود و اردن برای زنده ماندن تلاش می‌کرد. بازی سختی برای تیم ملی بود.»

این بازیکن در مورد قرعه‌کشی جام‌جهانی می‌گوید: «فقط با افسوس قرعه‌کشی را دیدم چون ایران لیاقت این را داشت در جام جهانی حضور داشته باشد. تیم‌هایی از آسیا به جام جهانی رفتند که شایستگی‌های فوتبال ایران را ندارند. اما هرچه بود تمام شد و باید برای آینده فوتبال ایران تلاش کنیم.»

کد خبر 96950

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز