همشهری آنلاین: دستیار ارشد رییس‌جمهور گفت: بودجه به صورت متراکم در هیات دولت در دست بررسی است، روز شنبه و هم‌چنین روز چهارشنبه هفته گذشته تماما صرف تدوین و بحث درباره بودجه شد و احتمال می‌دهم این هفته تمام شود.

به گزارش ایسنا، مجتبی ثمره هاشمی در جمع خبرنگاران هم‌چنین در مورد زمان ارائه لایحه بودجه سال 89 به مجلس اظهار کرد: در حال حاضر مجلس تعطیل است، در واقع این آمادگی وجود دارد که در هفته جاری بودجه به مجلس ارایه شود اما چون مجلس تعطیل است این موضوع به بعد از تعطیلی مجلس موکول می‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره مشخص شدن سخنگو یا سخنگویان دولت گفت: از سخنگوی دولت اطلاع ندارم.

وی در پاسخ به سوالی درباره پست معاونت اجرایی خاطرنشان کرد: کارهای معاونت اجرایی را معاون اول و رییس دفتر رییس‌جمهور انجام می‌دهند و آن سمت وجود ندارد.

دستیار ارشد رییس‌جمهور درباره مشخص شدن پست رییس بازرسی ریاست‌جمهوری نیز گفت: هنوز مشخص نشده است.

خبرنگار دوباره پرسید: چه گزینه‌هایی مطرح هستند؟ ثمره هاشمی پاسخ داد: گزینه‌های خوبی مطرح هستند.

خبرنگاری پرسید: آیا آقای مرتضوی مطرح است؟ ثمره‌هاشمی پاسخ داد: خیر آقای مرتضوی مطرح نیست.

خبرنگار دیگری پرسید: ایران بحث تبادل سوخت در کیش را مطرح کرده است، جواب غرب چه بوده است؟ دستیار ارشد رییس‌جمهور پاسخ داد: آن‌ها بداخلاقی کردند؛ چراکه پیشنهاد در آن زمان داده شده بود، اما زمان گذشت و با گذشت هم تغییرات پیدا می‌شود. الان باب خرید سوخت باز است.

خبرنگار دیگری درباره حذف برخی رسانه‌ها از برنامه‌های رییس‌جمهور پرسید که وی پاسخ داد: در این خصوص چیزی نشنیده‌ام.

هم‌چنین درباره نویسنده مطبوعاتی از ثمره‌هاشمی پاسخ داد که وی پاسخ داد: در این مورد چیزی نشنیده‌ام، این را از آقای جوانفکر بپرسید. وی هم‌چنین درباره عدم شرکت رییس جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از خودشان بپرسید.

کد خبر 97759

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز