سه‌شنبه ۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

مدیرعامل بانک کارگشایی در پی متعادل شدن قیمت‌ها از توقف حراج روزانه سکه در 2 نوبت صبح و عصر در این بانک در هفته جاری خبر داد.

علی عادلی در گفت‌وگو با مهر افزود: هم‌اکنون حراج سکه در بانک کارگشایی به‌صورت عادی بازگشته است و 3 روز در هفته (شنبه، دو شنبه و چهارشنبه) انجام می‌شود.

همچنین رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از کاهش حدود 2 هزار تومانی قیمت انواع سکه در روز سه‌شنبه نسبت به روز دوشنبه خبر داد و گفت: سه‌شنبه قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار 261 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز 260 هزار تومان بود.

محمد کشتی آرای قیمت هر قطعه سکه نیم بهار آزادی را در بازار 131 هزار تومان و ربع سکه را نیز 66 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: هر گرم طلای زرد 18 عیار نیز در بازار 26 هزار تومان معامله شد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به توقف حراج روزانه سکه در بانک کارگشایی عنوان کرد: باتوجه به اینکه بازار به‌دلیل قرار گرفتن در ماه محرم در حالت رکود به سر می‌برد، نیازی به حراج روزانه سکه در بانک کارگشایی نیست. وی خاطرنشان کرد: بازار سکه به حالت عادی بازگشته و مشتری چندانی ندارد، بنابراین هر زمان که بازار حالت غیرعادی داشته باشد، حراج روزانه سکه انجام می‌شود.

کد خبر 97956

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز