همشهری آنلاین: مجمع تشخیص ضمن دعوت به بردباری از مسئولان و مردم همیشه در صحنه می‌خواهند که نگذارند مخالفان اصل نظام و مشی اعتدال اسلامی، بیش از این با کارهای افراطی و تفریطی آب بر آسیاب بریزند.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است: حوادث تاسف بار روز عاشورا در خیابان‌های تهران این نگرانی را در میان دلسوزان واقعی نظام و قاطبه مردم عمیق‌تر کرده است که معاندین ضمن نفوذ در میان معترضین با دلایل غیر منطقی ”هدف وسیله را توجیه می نماید“ حاضرند برای مطامع زودگذر دنیوی خویش، علاوه براستفاده ابزاری از نظام اسلامی و کلیت آن، عاشورا و فرهنگ عدالتخواهی و شهادت طلبی سرور شهیدان را نیز مخدوش نمایند. این گروه امروز نیز حقانیت اسلام و انقلاب و نظام ولایی و رهبری را بر نمی‌تابند و اقداماتی کرده‌اند که دشمنان قسم خورده ما را شاد و وفاداران به نظام را خشمگین کردند.

مجمع تشخیص مصلحت نظام با محکومیت شدید اتفاقات ساختار شکنانه روز عاشورا‏ ضمن دعوت همگان به بردباری،‏ صبوری و شکیبائی،‏ از مسئولان و مردم همیشه در صحنه می‌خواهند که نگذارند مخالفان اصل نظام و مشی اعتدال اسلامی، بیش از این با کارهای افراطی و تفریطی آب بر آسیاب کسانی بریزند که در طول تاریخ آرمان‌های اباعبدالله الحسین (ع) در ظلم ستیزی را دشمن اصلی خویش می‌دانستند و امروز با همه راههای ممکن به مقابله با این فرهنگ اصیل اسلامی برخاسته‌اند.

کد خبر 98400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز