گروه اجتماعی: ابراهیم طوبایی از ریاست سازمان بازنشستگی کشوری برکنار شد

او که بیش از 2 سال ریاست این سازمان را برعهده داشت در حالی از این سمت برکنار شد که تا پیش از این حتی زمزمه‌‌ای از جانشین جدید به گوش نمی‌رسید.

فرید اجلالی که به‌جای طوبایی سکاندار سازمان بازنشستگی شده است 30 آذرماه به‌عنوان معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور منصوب شده‌بود و حالا تنها با گذشت 9 روز او حکم دیگری دریافت کرده‌ که مسئولیت ریاست سازمان بازنشستگی را بر عهده‌اش گذاشته‌است.

علی ذبیحی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، 9 دی صبح طی مراسمی که در محل سازمان بازنشستگی کشوری برگزار شد، فرید اجلالی را به‌عنوان رئیس جدید سازمان بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

این در حالی است که تا‌کنون سابقه نداشته مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی معرف یا منصوب‌کننده رئیس سازمان بازنشستگی باشد. تا پیش از این‌ هیچ خبری مبنی بر جابه‌جایی طوبایی حتی به‌صورت غیررسمی هم منتشر نشده بود و به‌نظر می‌رسد این تصمیم ناگهانی بوده است.

رئیس جدید سازمان بازنشستگی، معاون صنایع تبدیلی و امور زیربنایی وزارت جهاد کشاورزی و معاون آب و خاک و صنایع وزیر جهاد کشاورزی را در کارنامه‌اش دارد، اما این سابقه برای هدایت سازمان اقتصادی اجتماعی بازنشستگی کشوری هیچ نقطه پررنگی ندارد.

کد خبر 98422

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز