یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۸ - ۰۷:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از مردم قم مهمترین عنوان مطبوعات ایران در روز یکشنبه 20 دی را به خود اختصاص داد.

روزنامه اطلاعات بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران هزاران نفر از مردم قم را برای موضوع خبر اول خود برگزید و تیتر زد: همه باید از حرکت خود سرانه پرهیز کنند.[دیدار پرشور هزاران نفر از مردم قم با مقام معظم رهبری]

کیهان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار پر شور مردم قم تیتر زد: مسولان دیدند ملت چه می‌خواهند به وظیفه خود عمل کنند.

ایران بیانات رهبر معظم انقلاب را برای تیتر اول خود برگزید و با اشاره به تاکید ایشان مبنی بر مقابله با فتنه انگیزان و اغتشاشگران تیتر زد: سران قوا قاطع و قانونی برخورد کنند.

رسالت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از مردم قم تیتر زد: راهپیمایی 9 دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.

این روزنامه همچنین یکی از اخبار صفحه اول خود را به انتشار ویژه نامه ربع قرن روزنامه نگاری به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد انتشار روزنامه رسالت اختصاص داد.

جام جم با اختصاص عکس اول خود به حضور ریاست جمهوری در هرمزگان تیتر زد: افتتاح هرمزال بزرگترین کارخانه آلیومینیوم ایران.[اظهارات رئیس جمهوری در مراسم افتتاح کارخانه آلومینیوم هرمزگان]

سیاست روز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تیتر زد: همه باید از حرکت خودسرانه پرهیز کنند.

جهان صنعت با اشاره به سخنان معاون اول رئیس جمهوری تیتر زد: ضوابط بازپرداخت تسهیلات حساب ذخیره ارزی.

صبح اقتصاد تیتر زد: برگزاری 330 نمایشگاه بهاره در کشور.

اعتماد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تیتر زد: پرهیز از خود سری و اعمال کامل و قاطع قانون.

عصر اقتصاد با اشاره به تحلیل آسیا نیوز تیتر زد: شکل گیری محور انرژی ایران، روسیه و چین در دریای خزر.

همبستگی تیتر زد:

فرهیختگان تیتر زد: بانک‌ها در خط قرمز کفایت سرمایه.

ایران ورزشی با اشاره به تساوی یک بر یک ذوب آهن اصفهان و پیروزی تهران تیتر زد: ذوب آرزوها.[تساوی پرسپولیس و ذوب آهن در هفته بیست‌ و دوم]

کد خبر 99148

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز