سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: برای برنامه تلویزیونی90 و مصاحبه‌های گزینشی‌اش متاسفم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، امیررضا واعظ آشتیانی پس از مراسم معارفه نامجو مطلق و محصص گفت: برای برنامه نود متاسفم که به صورت گزینشی صحبت‌های یک طرفدار را پخش می‌کند که می‌گوید چرا استقلال اینگونه بازی می‌کند، من نمی‌دانم مگر استقلال چگونه باید بازی کند؟ به لحاظ فنی همه کارشناسان میان دو نیمه نظر دادند که استقلال خوب بازی کرد و معدل استقلال بیشتر از تیم حریف بود.

وی با احترام به طرفداران فهیم تیم استقلال تهران از آنان خواست 25 دی با حضور پرشور خود در ورزشگاه آزادی تودهنی بزرگی به دهان آنهایی که خودشان پولکی هستند بزنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در پایان خاطرنشان کرد: برای ما اصلا لیدر معنا ندارد به ویژه لیدری که پول گرفته است و می‌گوید از خانه تماس تلفنی می‌گیرم و سکوها را تحریک می‌کنم.

وی با اعلام اینکه حاشیه‌ سازانی که علیه تیم اقدام می‌کنند در پی منافع میلیاردی‌شان در باشگاه بوده و هستند گفت: این افراد با به راه انداختن این فضا برای فصل آینده برنامه‌هایی در ذهن دارند.

واعظ آشتیانی افزود: اعضای هیات مدیره باشگاه در نشست اخیر خود به بنده اختیار تام دادند تا درباره کادر فنی تیم تصمیم‌گیری کنم به همین سبب برای اینکه شاهد پیروزی‌های دوباره تیم باشیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق ظاهر شویم مرتضی محصص از کارشناسان خوب و سرشناس فوتبال کشور که دانش بین‌المللی فوق‌العاده‌ای دارد و مجید نامجو مطلق از مربیان خوب ایران را به کادر فنی تیم اضافه کردیم.

وی با بیان اینکه در صورت پیروزی تیم در دو بازی آتی پاداش ویژه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته شده است تصریح کرد: افرادی معتقدند برخی بازیکنان استقلال پولکی هستند که این واژه بیشتر شایسته خودشان است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران ادامه داد: از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم استقلال دریغ نمی‌‌کنم و حاشیه سازان افرادی هستند که با عواطف بازیکنان و مردم بازی می‌کنند.

آشتیانی می‌گوید: حاشیه سازان بازی یکشنبه 20 دی که تعداد آنان حدود 30 تن بود    می‌خواستند تیم را به حاشیه ببرند اما بازیکنان باید بدون توجه به آنان برای سربلندی خود و تیمشان بجنگند.

وی اظهار داشت: امیدوارم با حضور مرتضی محصص به عنوان مشاور فنی و مجید نامجو مطلق به عنوان مربی خانواده گرمی را تشکیل دهیم و مطمئن باشید تا روزی که من در باشگاه استقلال هستم از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم دریغ نخواهم کرد و اجازه        نمی‌‌دهم منافع این تیم و شما بازیکنان و مربیان به خطر بیافتد.

آشتیانی با بیان اینکه افرادی با اخلاق غیرفرهنگی که در کارنامه دارند حاشیه‌های نادرستی را علیه استقلال به راه انداخته‌اند، خاطرنشان کرد: شما ناموس و آبرویتان را از سر راه نیاورده‌اید که عده قلیلی با حضور در ورزشگاه تماشاگران را هدایت کرده و علیه‌‌تان شعار دهند به همین سبب با بازی‌های خوب و بی توجه به حواشی برای پیروزی تیم در بازی‌های آتی تلاش کنید تا طرفداران واقعی استقلال با حضور بسیار گسترده ‌تری در مقایسه با گذشته برای تشویق‌ تان به ورزشگاه بیایند.

مدیر عامل باشگاه استقلال تصریح کرد: استقلال فصل قبل با وجود آنکه در مقطعی 11 امتیاز از صدر جدول فاصله داشت، اما قهرمان شد و از ویژگی‌های امسال تیم استقلال با سرمربیگری مرفاوی نیز این است که تا آخرین دقایق بازی برابر حریفان می‌جنگد.

آشتیانی درخصوص خبر استعفای مرفاوی نیز عنوان کرد: این مربی از اهانت هایی که صورت گرفت بسیار ناراحت بود اما به او گفتم برای موفقیت تیم با قدرت به کارش ادامه بدهد.

وی درباره اینکه اعلام شده مرفاوی دو هفته فرصت دارد و اگر نتایج تیم بهبود نیابد کنار گذاشته می شود اضافه کرد: بی شک نتایج تیم استقلال در بازی های پیش رو با برد همراه است و با مرفاوی ادامه خواهیم داد.

کد خبر 99357

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز