همشهری آنلاین: رئیس مجلس با بیان اینکه انتقال مرکز سیاسی برای کاهش مشکلات تهران است،اظهار داشت:

علت پافشاری مجلس بر اختصاص بودجه به مترو این است که اگر امروز برای مترو سرمایه گذاری نکنیم ممکن است سال‌های بعد برای مردم معضلات بیشتری را بوجود آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در برنامه شب گذشته(چهارشنبه 23 دی) تهران 20 که از شبکه تهران پخش شده بود با اشاره به 32 سال زندگی در تهران گفت: بنده از دوران دانشجویی تا امروز در تهران زندگی می‌کنم و تا حد زیادی به ابعاد این شهرآشنایی دارم.

وی افزود: تهران درحال تحول است و گسترش آن نیز زیاد است و هم امکاناتی که برای آن از لحاظ شهری تخصیص می یابد قابل  توجه است که بخشی از آن را شهرداری تهران و بخشی را نیز دستگاه‌های دیگر دولتی آن را دنبال می‌کنند.

متروی تهران

لاریجانی تصریح کرد: اما بدلیل عوارضی که تهران در طی این 30 سال داشته است که بخشی از آن مربوط به گذشته است یعنی مقوله حاشیه نشینی در تهران یک مقوله فوق العاده جدی است و دارای ابعاد گوناگون هم دارد و یا حجم  حمل و نقل و ترابری که باید هر روز در تهران انجام شود علی رغم وجود مترو هنوز مشکلات جدی دارد و بخشی از وقت ما هم صرف ترافیک تهران است .درست است که تهران یک شهر است ولی شهر نسبتا متفاوتی هم از نظر جایگاه سیاسی و هم از نظر مشکلات متعددی که دارد، است.

وی با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص تخصیص مبلغ قابل توجهی از صندوق ذخیره ارزی به مترو تهران خاطر نشان کرد: البته این امر مورد ایراد شورای نگهبان واقع شد و امروز هم نمایندگان با اصرار بر نظر خود آن را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال کردند.

لاریجانی درادامه گفت: گاه هم تخلفی یا نقض قانونی یا عدم اجرای قانون دریک دستگاه مشاهده می‌شود و کمیسیون مربوطه طبق ماده 233 آئین نامه هم  این مساله را بررسی کند و گزارش خود را به مجلس ارائه دهد و مجلس هم به آن رای دهد  و بعد هم یک اقدامات قضائی پشت سر آن قرار دارد.

اهرم نظارتی مجلس

وی در ادامه با اشاره به اهرم نظارتی نمایندگان مجلس مبنی بر سئوال از وزرا  گفت : اگر وزرا در حوزه کاری خودشان اشکالی را نمایندگان مشاهده کنند می‌توانند سئوال خود را مطرح کنند.

رئیس مجلس تصریح کرد: در آئین نامه جدید مجلس مکانیزم سئوال عوض شده و بر حسب اینکه گزارش کمیسیون در مورد قانع شدن نسبت به پاسخ وزیر به مجلس گزارش می‌شود و مجلس به آن رای می دهد که آیا قانع شد یا خیر و اگر این 3 بار تکرار شود و نمایندگان قانع نشوند به استیضاح کشیده می‌شود استیضاح هم یک ابزار نظارتی است یعنی روش‌های مختلفی برای اینکه نمایندگان نحوه اجرا را  رصد کنند در مجلس وجود دارد .

رئیس مجلس در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر استفاده از تمام اهرم‌های نظارتی  مجلس بر عملکرد دولت گفت:  در مقام اجرا همیشه باید یک تناسبی بین حجم سرمایه گذاری دریک موضوع و مقام اجرا در نظر گرفت ما که یک امکانات لاینتاهی نداریم یعنی اگر بخواهیم همه منابع کشور را صرف یک موضوع بکنیم بخش‌های دیگر ازنظر توسعه عدم توازن پیدا می‌کنند یک روش معقول آن است که ما از یک توسعه متوازن برخوردار باشیم لذا طرح امایش همیشه مور توجه دولت‌هاست البته ما هنوز در این مورد نقص داریم.

آلودگی هوای تهران

لاریجانی در خصوص آلودگی هوای شهر تهران گفت: در این مورد اقداماتی آغاز شده و برخی از آن هم در حال اجرا است به عنوان مثال روان سازی حرکت اتومبیل‌ها موضوع مهمی است  یا بحث مترو مقوله‌ای است که باید کمک کرد تا این موضوع آلودگی هوا را کاهش دهد یا به مرور مردم به سوی استفاده از امکانات عمومی بروند شاید هم این قانون هدفمند کردن یارا نه‌ها زمینه‌هایی را برای این امر به وجود آورد که سرمایه گذاری بیشتری در خدمات عمومی صورت گیرد که برای مردم این کار صرف داشته باشد در این زمینه‌ها مرتب کار انجام می‌شود.

وی گفت: برخی از امور با کندی همراه است و به خاطر این است که حجم منابعی که باید اختصاص یابد ومشکلات دارد فکر می‌کنم در حال حاضر سرمایه گذاری‌هایی که در آبادانی شهر تهران اعم از تونل‌ها، پل‌ها و یا گسترش مترو و امور خدمات حمل و نقل عمومی حجم  قابل توجهی از سرمایه گذاری را در بر می‌گیرد این نشان می‌دهد که مجلس به این موضوع توجه داشته است و هم در برنامه چهارم توجه خاص شد و هم در بودجه هر سال توجه می‌شود.

لاریجانی درادامه گفت: یک نزاعی بین شهرداری و دولت است در اینکه آیا این امکانات به ما داده شده است یا خیر که این بحث به قدری جدی شد که ما درجلسه سران قوا به این موضوع پرداختیم که این مسئله را حل کنیم و بعضی اوقات هم برای اینکه مشکل را از طریق دیگری حل کنیم، آمدیم و بودجه مستقلی را به شهرداری دادیم که فشاری به مردم برای اینگونه بحث‌ها وارد نشود لذا باید متناسب با  این مسئله سرمایه گذاری را اندازه گیری کرد.

وی در ادامه گفت: ارزیابی کلی ما این است که در حال حاضر تحرک برای حل مسائل نسبت به سرمایه گذاری‌هایی که انجام می شود خوب است.

رابطه شعر و فلسفه

رئیس مجلس در ارتباط با رابطه شعر و فلسفه  گفت: البته درست است که  فیلسوفان  با امور معقول کار می کنند و در واقع بیشتر همتشان در مسائل استدلالی است اما غالبا اهل شعر هم بوده اند ما  افرادی داریم که فلسفه را به نظم در آورده‌اند مثلا ملا هادی سبزواری که فیلسوف است کل مسئله را به نظم در آورده است .

وی با اشاره به یکی از اشعار فلسفی ملا هادی سبزواری گفت: مقام ربوبیت به گونه‌ایی است که از فرط ظهور آن را نمی‌یابید یا درک نمی‌کنید، این مسائل به هم ارتباط دارد بنده هم به دلیل اینکه سال‌ها در بخش فرهنگ و ارشاد و تلویزیون مشغول به کار بوده‌ام  همیشه دلمشغولی بحث فرهنگ را دارم.

رئیس مجلس با بیان اینکه فرهنگ از امور زیر بنائی کشور است گفت: غالبا هم افرادی که اهل فرهنگ هستند گله می‌کنند که در این بخش سرمایه گذاری کافی صورت نمی‌گیرد، در اینجا نکته‌ای است من از همان دورانی که مسئولیت فرهنگی داشتم احساس می‌کردم برای بخش فرهنگ به جای اینکه مرتب بگوئیم که دولت بیاید و سرمایه گذاری کند که البته لازم هم است باید گردش اقتصادی بخش فرهنگ را باید منتظم کرد بدین معنا که فردی که فیلم ساز است باید با اتکا به کار خود به گونه‌ای عمل کند که بتواند چرخه اقتصادی خود را بچرخاند و کمکی که دولت می‌کند باید به گونه‌ای باشد که حالت این که مدیر بدهد یا ندهد پیدا نکند این برای بخش فرهنگ ضرر دارد و حتما مطالعه‌ایی در مورد سود آوری بخش فرهنگ  مطرح شود .

رئیس مجلس با اشاره به بخش نشر درکشور گفت: غالبا اگر از این گروه سئوال شود ناراحت هستند و اگر مقایسه کنند با بخشهای دیگر از نظر اقتصادی این بخش رنجور است و باید به نحوی به آن‌ها کمک شود که برای نشر علاقه مندی به وجود بیاید ، بخش نشر با دیگر بخش‌های تجارتی دیگر قابل قیاس نیست.

وضعیت مراکز فرهنگی در تهران

لاریجانی در پاسخ به این سئوالی درباره مقایسه وضعیت  تعداد برخی مراکز فرهنگی از جمله تاتر و سینما در پایتخت گفت: از زمان گذشته تا به حال وضعیت تهران بهتر شده مثلا مراکز فرهنگی  و هنری که  شهرداری ایجاد کرد به بخش فرهنگ اضافه شد ، یک طرحی را آن زمان (تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ) پیگیری کردیم که در کنار  ساجد به عنوان کانونهای تجمع کتابخانه و مراکز دیگر فرهنگی به وجود بیاید و دولت کمک کند بدون اینکه تصدی دولتی به وجود بیاید زیرا فکر می کنم که بخش فرهنگ از جمله مقولاتی است که باید حتما مردمی گسترش یابد البته بخش‌های دیگر هم اینگونه است و هر وقت ما در این مسیر حرکت نکردیم ضرر کردیم و عدالت به معنای واقعی هم این است که مردم به معنای واقعی مشارکت داشته باشند و در این مسابقه چه دربخش فرهنگ و یا سیاست و اقتصاد شرکت کنند.

وی گفت: اگر در بخش فرهنگ به دنبال این باشیم که  اگر ما کمکی به یک بخشی کردیم ناظر و مدیر دولتی بگذاریم به مقوله فرهنگ صدمه وارد کرده‌ایم و آن طرح این بود که ما به مساجد طبق الگوئی که هیات امنائی داشته باشد امکاناتی بدهیم و افرادی که انجا را اداره می کنند کتابخانه و مراکز فرهنگی راه اندازی نمایند این مساله از جمله مقولاتی است که همیشه مستمر شده است و اخیرا هم مسئولین این بخش را ملاقات کردم و دیدم که در حال تلاش هستند و به ظرفیت‌های آن‌ها هم اضافه می‌شود، اما اینکه کاستی هم هست باید گفت بله، حجم مراکزفرهنگی هنرمتناسب با جمعیت نیست البته تهران در مقایسه با دیگر شهر ها جلوتر است.

وی در خصوص فقر سرانه‌های فرهنگی و ورزشی در استان تهران گفت: در اطراف تهران متوازن توسعه پیدا نکرده است و به خاطر اینکه شهرسازی ما گسترش پیدا کرد و سرمایه گذاری متوازن صورت نگرفت و این غفلت‌هایی است که در توسعه شهری و شهر سازی صورت گرفته اما اگر در کلان به شهر تهران نگاه کنیم تهران امکانات فرهنگی و هنری آن نسبت به شهرهای دیگر بهتر و جلوتر است و اگر بخواهیم استانداردها را در نظر بگیریم کم است.

لاریجانی افزود : در این قسمت دو حالت وجود دارد یا بگوئیم دولت بدهد و دولت هم مقداری امکاناتش محدود است و بر می‌گردد به نقطه‌ای که ما باید بسترهائی را فراهم  کنیم که سرمایه گذاری در این زمینه‌ها  صرف داشته باشد. این متد را باید مدیران فرهنگی به فکرش باشند بدین معنا که چرخه اقتصاد بخش فرهنگ و هنر را به گونه‌ای تنظیم کنند که مردم با علاقه وارد این مقولات شوند ما افراد علاقمندی در بخش فرهنگ داریم و ظرفیت‌های هنریمان گسترده است.

مشکلات بخش سینما

وی با اشاره به  مشکلات بخش سینما در کشور گفت:  سینما در کشور ما کم است و هنگام اکران با مشکل مواجه هستند حجم کسانی که می توانند در این بخشها حضور یابند زیاد است باید این افراد را جذب کرد و ظرفیت‌هائی را به وجود آورد که اگر با مشکلی مواجه شدند بتوانند از امکانات دیگر استفاده کنند.

وی گفت : کمک‌های دولت باید به اندازه‌ای باشد که چرخه اقتصادی آن‌ها روان شود.

لاریجانی با اشاره به ابعاد ساختمان سازی و شهرسازی در تهران افزود: دریک زمانی نظامات دقیقی در شهرسازی تهران حاکم نبود البته نمی‌خواهم بگویم الان خیلی حاکم است اما بهتر شده است. شورای شهر تسهیلات نسبتا خوبی گرفته و شهرداری با یک چارچوبی دارد کار می‌کند که یکدفعه تهران مانند هنگ کنگ نشود و هر کسی که وارد تهران می‌شود هویت این شهر را از معماری آن درک کند البته الان این حالت را ندارد و باید تلاش کرد که به این سمت رفت بنابراین وقت زیادی صرف مقوله تهران بطور طبیعی می‌شود.

لاریجانی خاطر نشان کرد: آلودگی هوا و صوتی از مشکلات دیگر تهران است .حتی در این قسمت از تهران (بهارستان) که از صبح تا شب مشغول به کار هستیم شاید از لحاظ آلودگی هوا جزو بدترین نقاط است. متاسفانه آلودگی هوا در کل شهر تهران یک عارضه است والبته دربعضی از مناطق مرکزی و شرق تهران که آلودگی بیشتراست و این موضوع بسیار مهم است که سال‌هاست بصورت طرح‌هایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به مشورت ایران با ژاپن جهت رفع آلودگی هوا گفت: بعضی از اقداماتی که در بحث جمع آوری خودروهای فرسوده صورت می‌گیرد یا توجه به اینکه خودروها از یک استانداردهایی در سوخت برخوردار باشند به جهت رفع آلودگی هوا صورت گرفته است اما در این زمینه جای کار هنوز وجود دارد.

بحث انتقال صنایع از تهران

رئیس مجلس به قطب صنعتی بودن تهران اشاره کرد و ادامه داد: از سال‌ها پیش تصمیم گرفته شد که ازدیادی در صنعت صورت نگیرد و از فاصله 120 کیلومتری شهر تهران صنعت مستقر نشود.

وی اظهار داشت: ولی من فکر می‌کنم باید برای بعضی از زمینه‌ها انتقال صنعت صورت گیرد زیرا برخی از صنایع در تهران در طی این سال‌ها فرسوده شده است و می‌ارزد که این‌ها از تهران منتقل شوند .

لاریجانی افزود: کارشناسی در این زمینه در دو بخش دولت و شورای شهر تهران صورت می گیرد که اگر آنها نیاز به بودجه یا ارسال لایحه ای در این زمینه داشته باشند آن را به مجلس می‌فرستند و یا در بودجه سالانه یا در برنامه آن را مورد توجه قرار می دهیم. بطور طبیعی مجلس یک ارتباط اجرایی با این موضوع ندارد زیرا مجلس جایگاه تقنینی و نظارت در کشور دارد اما کمیسون‌ها یا فراکسیون‌هایی در مجلس درگیر این موضوع هستند.خود نمایندگان شهر تهران جلساتی دارند و برخی از موضوعات شهر تهران را پیگیری می کنند و آن‌ها علاوه بر کار رسمی و متعارف مجلس مشغول این کار هستند.

وی ادامه داد: البته بدلیل اهمیت شهر تهران و حجم مشکلات آن باید از جاهای دیگر هم به آن کمک کرد.

انتقال پایتخت

رئیس مجلس با اشاره به جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد سیاست‌های آمایش سرزمینی تصریح کرد: در این جلسه دربحثی در مورد انتقال پایتخت مطرح شد که البته این موضوعی نیست که فقط اخیرا مطرح شده باشد بلکه سال‌هاست دراین زمینه بحث شده و فراز و فرودهایی نیز داشته است ولی به هر حال این بحث برای اینکه بخشی از مشکلات مردمی که در تهران زندگی می‌کنند کاهش یابد در مجمع به تصویببرسد که مرکز سیاسی به جای دیگری منتقل شود .

وی گفت: البته این از پروژه‌های دراز مدت است زیرا انتقال مرکز سیاسی کار ساده‌ای نیست حتی از زمان شروع دوره اول ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد، ایشان اهتمامی کردند شرکت‌هایی که دارای دفتر مرکزی در تهران هستند به محل فعالیتشان منتقل شود.

لاریجانی در خصوص وجود خرده فرهنگ‌های متعدد در تهران گفت: باید نسبت به این موضوع نظر مثبت داشته باشیم. وی با بیان اینکه نسبت به حضور خرده فرهنگ‌های متعدد در یک جامعه دو نگاه کلی وجود دارد، اظهار داشت: بعضی از کشورها نسبت به این مقوله نگاه منفی دارند که معقول و مورد پذیرش نیست و برخی هم با نگاهی مثبت به این موضوع توجه کنند.

وی تئوری مدیریتی تهران را وحدت در کثرت دانست و گفت: اینکه حرکت‌های سیاسی در تهران با حجم و گستردگی بیشتری وجود دارد طبیعی است و این به دلیل حضور دانشگاه‌های بیشتر، احزاب و رجال سیاسی در این شهر است.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همانطور که شهر مقدس قم مرکز علوم دینی کشور است، تهران نیز مرکز سیاسی ایران است و به همین دلیل در تهران حرکت‌های سیاسی عمیق تر و وسیع تر است.

وی گفت: باید به وسعت فعالیت‌های سیاسی نگاه مثبتی داشته باشیم، اما به شرط اینکه آداب رفتار سیاسی همچون آدابی که برای نماز خواندن رعایت می‌شود، مورد پذیرش و عملی شود.

لاریجانی با بیان اینکه در حوزه آداب سیاسی حداقل باید 2 نکته را مورد توجه قرار داد، تاکید کرد: رعایت ادب در همه سطوح  و داشتن روابط صمیمانه در رفتارهای سیاسی از جمله مواردی است که باید موردتوجه همگان واقع شود.

باید کسانی که غفلت داشتند  را هوشیار کرد

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی هنوزدر رسانه‌ها به دنبال این هستند که برای رقبای خود مشکل و معضل درست کنند، ادامه داد: اگر احزاب سیاسی آداب رفتار سیاسی را رعایت کنند، می‌توانند بحث‌های سیاسی را با آرامش و بلوغ انجام دهند. وی حوادث روز عاشورا را حرکتی ضد دین و ناگوار برای مردم خواند اظهار داشت: باید ذهن کسانی  که غفلت داشتند را هشیار کرد. توهین به عزادارن امام حسین و رفتارهایی که در شان مردم تهران نبود باعث عصبانیت مردم شد و حرکت جهنده مردم را در نهم دی ماه سبب شد.

لاریجانی گفت: اراده مردم به حدی است که از مسائل دینی خود با جدیت حفاظت می‌کنند.

رییس قوه مقننه با اشاره به دخالت‌های اوباما و سناتور مک کین در امور داخلی ایران، افزود: وجه بیرونی اتفاقات داخلی ایران بسیار بزرگتر از اغتشاشاتی بود که در داخل صورت گرفته بود.

وی با تاکید بر اینکه همه کسانی که در حوزه سیاسی فعالیت می‌کنند باید مرزهای خود روشن کنند، گفت: کسی نمی‌خواهد سوابق انقلابی افراد را خراب کند اما باید فعالیت‌های کنونی را نیز درنظر داشت. مردم انتظاراتی دارند که همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، مهمترین آن‌ها ایجاد آرامش است.

لاریجانی با اشاره به اینکه حوادث اخیر یک آزمون است؛ اما باید حدود آن رعایت شود، گفت: مردم انتظار دارند به سایر مسائل جامعه همچون مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی رسیدگی شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی مسائل از آنجا که در ذهن خبرنگاران مهم تلقی می‌شود، به موضوع برجسته در جامعه تبدیل می‌شود، اظهار داشت: اتفاقات بسیاری در کشور در حال انجام است، دولت مجلس و قوه قضاییه و سایر دستگاه‌ها در حال کار و خدمت رسانی هستند که متاسفانه تحت تاثیر اتفاقات اخیر قرار گرفته است.

وی به رسانه‌ها توصیه کرد که استراتژی خود را به گونه‌ای طرحی کنند که به سایر نیازهای مردم توجه شود و فقط به مسائل اخیر نپردازند.

لاریجانی اضافه کرد: البته باید ابعاد این حوادث برای مردم مکشوف شود. مناظره‌هایی که اخیرا در حال انجام است با رعایت آداب سیاسی می‌تواند در این امر راهگشا باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا ظرفیت قانونی کشور برای رفع اختلافات کافی است؟ گفت: قوانین جامعی در کشور ما وجود دارد که شاید بتوان نواقصی هم بدان‌ها مترتب دانست اما ظرفیت قانون اساسی برای تحرکات سیاسی مناسب است.

وی در مورد موضع نظارتی مجلس در مورد دستگاه های اجرایی اظهار داشت: نظارت مجلس در چند سطح صورت می گیرد که یک بخش آن نظارت کلان است اینکه مثلا برنامه 5 ساله چگونه اجرا شده است و ارزیابی از آن چیست؟ 

رئیس مجلس به طرح تحقیق و تفحص مجلس از برنامه چهارم توسعه اشاره کرد و گفت: شاید این اولین باری است که در طول تاریخ مجلس بعد از انقلاب است که راجع به برنامه و نحوه توفیقات و ایرادات در اجرای آن تحقیق و تفحص شود.

وی توضیح داد: غالبا تحقیق و تفحص ها در مورد دستگاه‌ها یا موضوع خاصی مطرح می شود و یک کار درستی هم هست .این هیات امروز هم با من جلسه داشتند و بنا شد از مراکز مختلف نظارتی مانند دیوان محاسبات،بازرسی کل کشور و مجمع تشخیص مصلحت از بعد نظارت بر سیاست های کلی و خود دولت گزارشی از ارزیابی خود از اجرای برنامه به مجلس بدهند.

لاریجانی ادامه داد: نظارت نشان می‌دهد که جهت گیری‌هایمان در حرکت درست است یا خیر یعنی مثلا براساس سند چشم انداز گام‌ها دقیق برداشته شد  یا اینکه کاستی‌ها کجا بود.

وی افزود: بخش از نظارت‌ها نیز به کمیسیون‌های تخصصی مربوط می‌شود که آن‌ها روند یکساله یک دستگاهی که به آن‌ها مربوط است را مورد بررسی قرار می‌دهند اینکه آیا قوانین در آنجا بدرستی اجرا شده است یا خیر.

رئیس مجلس تصریح کرد: گاه ممکن است یک موضوع مهمی مطرح شود که برای آن کمیسیون ویژه‌ای تشکیل می‌شود، مثلا اجرای اصل 44 قانون اساسی که سیاست های کلی آن به تصویب رسید و قانون مربوط به آن نیز درمجلس به تصویب رسید حال در مقام اجرا بحث هایی مطرح بود که آیا درست به اجرا در می آید و با تشکیل این کمیسیون مستمرا نظارت می کنند و اتفاقا مباحثی را برای تغییر قانون و یا رفع اشکالاتی که در اجرا وجود داشت مطرح کردند و این گزارش البته در مجلس خوانده شد.

وی گفت: گاه هم  تخلفی یا نقض قانون یا عدم اجرای قانون دریک دستگاهی مشاهده می شود که کمیسیون مربوطه طبق ماده 233 آیین نامه داخلی مجلس می‌تواند آن را بررسی کند و به مجلس گزارش دهد و مجلس بر اساس آن رای دهد و پشت سر آن نیز اقدامات قضایی وجود دارد.

وی به طرح‌هایی که در مجلس برای افزایش ظرفیت های قانونی در حال تدوین است اشاره کرد و گفت: نمایندگان طرح‌هایی را برای تغییر قانون احزاب و انتخابات و شوراها تدوین کرده‌اند که باید از سوی رسانه‌ها مورد نقد و نظر کارشناسان قرار گیرد تا به پختگی بیشتر منجر شود.

کد خبر 99477

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز