همشهری آنلاین: مسابقات ورزشی همواره در گوشه و کنار جهان درحال برگزار شدن هستند، و یکی از عجیب‌ترین آنها در کشور آلمان طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده است.

 

 

رقابت‌های قهرمانی انگشت‌اندازی (رقابتی مشابه مچ‌اندازی که در آن انگشت‌های میانی با یکدیگر زور‌آزمایی می‌کنند) آلمان در شهر وارنگائو درحال برگزاری است. در این رقابت افراد مختلف با به تن کردن لباس‌های سنتی ویژه‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در این رقابت، شرکت‌کنندگان حلقه‌ای لاستیکی را با انگشت میانی خود گرفته و با قدرت به سمت خود می‌کشند،‌در حالی که داوری آنها را زیر نظر دارد. برنده نهایی فردی است که بتواند حریف را تنها با کمک تسمه لاستیکی و انگشتش به روی میز چوبی بکشاند.

در این رقابت جالب بیش از 150 نفر شرکت کرده‌اند. این افراد پیش از شرکت در این رقابت‌ها انگشتان دست خود را تحت تمرین‌های شدید قرار می‌دهند، تعدادی از آنها از دست برهنه به عنوان راکت تنیس استفاده می‌کنند و عده‌ای با انگشت خود وزنی 50 کیلوگرمی را بلند می کنند. در این رقابت نیز مانند بسیاری از رقابت‌های ورزشی،‌ شرکت‌کنندگان بر اساس وزن و سن به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۸