همشهری آنلاین: سید فرید قاسمی، دبیر بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ۱۲ بهمن از تحریریه همشهری آنلاین بازدید کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سید فرید قاسمی، نویسنده و پژوهشگر مطبوعات و دبیر بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، 12 بهمن ماه در حالی که ساعاتی به پایان پذیرش آثار جشنواره بیستم باقی مانده است، از تحریریه همشهری آنلاین بازدید کرد.

قاسمی که در جشنواره‌های اول تا سوم نیز حضور داشته پس از سال‌ها دبیری جشنواره بیستم را بر عهده گرفته است، به سوالاتی اعم از تفاوت‌های بیستمین جشنواره مطبوعات نسبت به ادوار سابق این جشنواره، دلایل استقبال چشمگیر رسانه‌ای‌ها از جشنواره بیستم،  ترکیب سنی، جنسیتی و استانی شرکت‌کنندگان، رویکردهای آموزشی و پژوهشی جشنواره بیستم، بخش‌های ویژه جشنواره بیستم، معیارهای انتخاب داوران و ... پاسخ داد.

دبیر جشنواره مطبوعات در بخشی از این گفتگو اعلام کرد: میزان مشارکت اهالی رسانه در بیستمین جشنواره مطبوعات در حالی که چند ساعت به پایان مهلت مقرر برای ارسال آثار باقی است از 4165 نفر گذشته است. سهم مردان از این مشارکت، 2687 و سهم زنان 1478 نفر است.

ساعت 24 شنبه 12 بهمن ماه مهلت ارسال آثار پایان می‌یابد.

مشروح گفت‌وگوی همشهری آنلاین با سید فرید قاسمی در روزهای آینده منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز