همشهری آنلاین: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات در گزارشی اسناد و اطلاعات جدیدی از عبدالمالک ریگی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، در گزارش وزارت اطلاعات آمده است: «از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان قسم خورده اسلام و نظام همواره کوشیده‌اند با طرق گوناگون در صدد براندازی این نظام الهی و در نهایت اسلام ناب محمدی (ص) برآیند. گروهک‌های ضد انقلاب با رویکردهای قومی، تحمیل جنگ 8 ساله، تروریسم، تهاجم فرهنگی، روش‌های براندازی نرم و ... راهبردها و تاکتیک‌های برگزیده دشمن در طول این سالیان بوده است.

در این میان اما ساختن گروه‌های تروریستی افراطی تکفیری چون القاعده یکی از طرح‌های اتخاذ شده در جهت وارونه و غیرواقعی نشان دادن اسلام معرفی‌شده از سوی جمهوری اسلامی ایران بود که با حمایت سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی صورت پذیرفت.

گروهک تروریستی «جند الشیطان» به سرکردگی «عبدالمالک ریگی» یکی از ابزرهای مورد استفاده دشمن در راستای راهبرد فوق و تخریب وجهه اسلام ناب تعریف می‌شود که با تلفیق نگاه‌های قومی، امنیت عمومی جنوب شرق کشور را آماج اقدامات تروریستی قرار داده بود. شهادت ده‌ها تن از هم‌وطنان سنی و شیعه سیستان و بلوچستان، گروگان‌گیری‌های وحشیانه و ... بخشی از اعمال سیاه پرونده «جند الشیطان» است.

دستگیری «عبدالمالک ریگی» به دست سربازان گمنام امام زمان (عج ) آن هم بصورت زنده و به طرز شگفت‌انگیز ضربه مهلکی به بدنه این شبکه ضد بشری وارد آورد و در حالی که سرویس‌های غربی در بهت فرورفته بودند سیاست انکار و تکذیب یا اعلام برائت را پیش گرفتند. اکنون به مناسبت سالگرد دستگیری ریگی برخی از تصاویر و اسناد منتشر نشده از این تروریست منتشر شد تا گوشه‌ای از اقتدار فرزندان این مرز و بوم بیش از پیش روشن شود.»

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶