چند روزی است که ابرها آسمان را در آغوش گرفته اند و قطرات باران با ملودی گوش نواز نقش زمین می شوند. قطراتی که رحمت الهی هستند و با تلطیف کردن هوا لبخند را برای شهروندان به ارمغان آورده اند. نکته مهم در چنین شرایطی این است که اگر تلاش نیروهای خدمات شهری نباشد همین هوای دلنشین می تواند به لحظاتی تلخ برای شهروندان تبدیل شود.

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: آبگرفتگی و آب ماندگی مشکلات روزهای بارانی هستند که در فصل زمستان مدام با آنها دست و پنجه نرم می کنیم. مشکلاتی که به دلیل ریختن زباله توسط مردم در نهرها و مسیل ها ایجاد می شود. در فصل بهار هم بارش های بهاری شدت می گیرد و نباید از ایجاد این مشکلات غافل شد اما نگران نباشید. مردان سبز پوش نیروهای خدمات شهری برای رفع این مشکل در حال انجام وظیفه اند. درست مانند نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ که با حضور در معابر قلب پایتخت نهرها را پاکسازی و مسیر را برای جریان آب باران باز می کنند.  
این مردان سبز پوش از زمان بارش ها آماده باش هستند تا شهروندان از بارش های بهاری لذت ببرند.مردانی که شاید به ندرت دیده می شوند اما بی نام و نشان و بی ادعا وظایف شان را در روزهای قرنطینه به نحو احسن انجام می دهند. خدا قوت مردان تلاشگر سبز پوش.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴