ستاره فرانسوی استقلال در پیامی از هواداران استقلال بابت عدم کسب عنوان قهرمانی عذرخواهی کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، کوین یامگا که برای فینال جام حذفی به تهران برگشت اما به واسطه مصدومیتش نتوانست مقابل پرسپولیس هم به میدان برود. او حالا در شرایطی که به فرانسه برگشته بابت از دست رفتن جام قهرمانی ناراحت است و به همین خاطر از هواداران استقلال عذرخواهی کرده است.

یامگا با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش نوشت:‌

«فصل سختی بود، با لحظات خوب و بد. ما همه کار کردیم تا به اهدافمان برسیم اما متاسفانه موفق نشدیم.»

«متاسفم که نتوانستم شما را خوشحال کنم، اما می خواهم از همه هواداران استقلال برای حمایت باورنکردنی که دوباره از ما نشان دادید تشکر کنم، این برای ما بسیار مهم است».

عکس | استوری یامگا برای هواداران استقلال؛ متاسفم!

بازیکن فرانسوی استقلال هنوز دو فصل دیگر از قراردادش با این تیم باقی مانده است؛ او در آینده‌ای نزدیک به ایران برمی‌گردد تا کارش را از سر بگیرد. هرچند که شایعاتی درباره لژیونر شدن این بازیکن نیز شنیده می‌شود.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • کیوان IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    15 5
    یامگا الماس سیاه آبی💙😍 بازیکن فنی و با کیفیت که خیلی بد موقع مصدوم شد و ضربه بدی به تیم زد ایکاش مصدوم نمیشد دقیقا تمام ناکامیهای استقلال بعد از مصدومیت یامگا شروع شد قبل از آن هر تیمی مقابل استقلال محکوم به شکست بود همین مسئله نشون میده چقدر استقلال از وجود بازیکن بنجل و ضعیف رنج میبره.‌.
  • حسین FI ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    4 4
    توپیش هوادران عزیزی الماس انشالله برامون بمونی وبدرخشی
  • عباس IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    5 6
    تیمی که فقط متکی به یکنفر باشه نباید انتظار جام داشته باشه، پرسپولیس هر یازده تاش تو زمین تاثیرگذار و ستاره بودن، اعتراف میکنم که پرسپولیس از استقلال سرتره!! 😔😔