همشهری آنلاین: محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی و حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری با موافقت هیات دولت و تایید رئیس جمهور به مدت سه سال به عضویت هیئت مدیره مناطق آزاد کیش و چابهار درآمدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون برنامه ریزی و هماهنگی مرکز امور مناطق آزاد در مصاحبه با خبرنگار ما، گفت: سایر انتصابات جدید در مناطق آزاد بر اساس این مصوبه و با امضای معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است.

سید محمود رضا حسینی افزود: براساس این مصوبه روح ا.. قهرمانی چابک استاندار گیلان، عطاءا.. صدر معاون وزیر راه و ترابری و رئیس سازمان بنادر و دریا نوردی و بابک افقهی معاون وزیر بازرگانی و رئیس کل سازمان توسعه و تجارت کشور به عنوان اعضای هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی انتخاب شده اند.

حسینی که با حکمی به عنوان رئیس هیات مدیره و سرپرست منطقه آزاد انزلی منصوب شده است تصریح کرد: هیات دولت همچنین با عضویت سید رضا موسوی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در هیئت مدیره منطقه آزاد قشم برای سه سال موافقت کرد.

رئیس هیات مدیره و سرپرست منطقه آزاد انزلی با اشاره به سیاست جدید مرکز امور مناطق آزاد ویژه اقتصادی در جذب مسئولان اجرایی در ترکیب هیات مدیره مناطق آزاد گفت: براساس سیاست های بقایی معاون رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از این پس افرادی به عنوان عضو هیات مدیره مناطق آزاد انتخاب می شوند که شخصیت حقوقی و مسئولیت اجرایی آن ها در حل مشکلات و مسائل این مناطق موثرو ظرفیت های آن ها مناطق آزاد را در دستیابی به اهداف نخستین تاسیس این مناطق یاری می کنند.

کد خبر 109924

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز