مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت مترو تهران و حومه از ارائه خدمات رایگان به شهروندان در روز عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در نهمین سال خدمت رسانی مترو به نمازگزاران عید سعید فطر و با هدف فراهم آوردن تسهیلات برای شرکت کنندگان در مراسم نماز عید سعید فطر در دانشگاه تهران، از تمامی امکانات خود بهره خواهد برد.

دراین راستا، نمازگزاران می‌توانند از ساعت 5:30 صبح روز عید سعید فطر به صورت رایگان از خدمات مترو بهره‌مند شوند.

در روز عید سعید فطر، فاصله گذر اعزام قطارها در خطوط 1 و 2 حداکثر 4 دقیقه خواهد بود و در صورت ازدحام جمعیت، فاصله گذر حرکت قطارها با اعزام قطارهای فوق العاده تا 3 دقیقه کاهش خواهد یافت.

در خط یک متروی تهران، ایستگاه‌های هفت تیر، طالقانی و دروازه دولت و در خط 2 ایستگاه‌های میدان حر و شهید نواب صفوی نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به دانشگاه تهران هستند.

ایستگاه میدان انقلاب اسلامی نیز نزدیکترین ایستگاه خط 4 مترو به دانشگاه تهران است و قطارها با فاصله گذر 6 دقیقه دراین خط اعزام خواهند شد. لذا با توجه به فاصله گذر بیشتر قطارها در خط 4 توصیه می شود مسافران مترو از خطوط 1 و 2 برای دسترسی به شبکه مترو استفاده نمایند.

در پایان مراسم، نمازگزاران می‌توانند از خدمات مترو برای بازگشت به مبادی اولیه بهره ببرند. پیشاپیش حلول عید سعید فطر، عید پذیرش عبادات مومنان مخلص را تبریک و تهنیت عرض می شود.

کد خبر 115787
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز