واشنگتن: تلاش یک مرد برای مشهور شدن با رانندگی با سرعت بالا باعث زندانی شدن او شد.

قضیه از این قرار است که خودروی استانیسلاو باکانوف در شهرپرتلند در حالی که با سرعت 190‌کیلومتر در ساعت در حال حرکت بود از سوی نیروهای پلیس متوقف شد. ماموران پلیس متوجه شدند که این مرد در حال فیلمبرداری از رانندگی خودش است و این مسئله کنجکاوی آنها را به‌دنبال داشت.

پلیس در جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی فیلمی از این مرد را پیدا کرد که او را در هنگام رانندگی با سرعت بیش از 225‌کیلومتر در ساعت نشان می‌داد. این مسئله باعث شد تا آقای باکانوف روانه دادگاه شود و به همین خاطر باید چند ماه در زندان، دوران محکومیت‌اش را بگذراند. حداکثر سرعت‌مجاز در شهر پرتلند80 کیلومتر در ساعت است.

قطع برق منطقه به‌خاطر پیامک

پکن: پیامک‌زدن یک راننده کامیون در چین حین رانندگی باعث قطع برق منطقه شد! این راننده می‌خواست جواب پیامک یکی از دوستانش را بدهد که با یک دکل فشار قوی برق برخورد کرد و مردم منطقه‌ای به وسعت 300 کیلومتر مربع مجبور شدند مدت‌ها در خاموشی به‌سر ببرند. این مرد چینی شانس آورد که این دکل 60‌متری بر اثر تصادف در میان زمین و آسمان معلق ماند و سقوط آن به ساختمان‌های اطراف آسیب نزد. آقای سینگ‌لو،35‌ساله پس از رسیدن ماموران پلیس به اشتباه خود اعتراف کرد. این راننده خلافکار علاوه بر پرداخت خسارات هنگفت به اداره برق چین باید به‌زودی در دادگاه حاضر شود و به احتمال زیاد مدتی را در زندان به‌سر خواهد برد.

قدیمی‌ترین کیک عروسی جهان

لندن: کیک‌های عروسی پس از ورود به سالن مراسم در عرض چند دقیقه عمرشان تمام می‌شود اما یک کیک عروسی پس از 113‌سال هنوز سالم باقی مانده است! این کیک برای یک مراسم عروسی در سال 1898‌درست شده و حتی در جریان بمباران جنگ جهانی‌دوم از آن حفاظت شده است. رنگ این کیک طبق سلیقه عروس و داماد در ابتدا سفید بوده اما گذشت زمان رنگ آن‌را به قهوه‌ای تغییر داده است. از این کیک در حال حاضر در موزه کوچکی به نام ویلیس نگهداری می‌شود. مسئول این موزه می‌گوید شرایط این کیک نشان می‌دهد که در گذشته در شرایط نامناسبی نگهداری شده است. گفته می‌شود این کیک طبق وصیت دختر یک شیرینی‌فروش به این موزه اهدا شده است.

جنجال خلبان بازیگوش

لندن: شیرین‌کاری یک خلبان جنگنده در انگلیس این روزها باعث جنجال شده است. قضیه از این قرار است که این خلبان نیروی‌هوایی انگلیس به‌تازگی عکس‌هایی را از خود منتشر کرده است که او را در هنگام مانور با جنگنده گران‌قیمت ارتش در حالی که هر دو دستش را بالا گرفته است نشان می‌دهد! گفته می‌شود این خلبان در حال پرواز در ارتفاع پایین با سرعت بیش از 800‌کیلومتر در ساعت بوده است که دوستانش عکس او را در هنگام شیرین‌کاری‌اش گرفته‌اند.

قیمت جنگنده‌ای که این خلبان بازیگوش مسئولیت هدایت آن را بر عهده داشته است بیش از 68‌میلیون پوند تخمین زده می‌شود. مخالفان دولت انگلیس پس از انتشار این عکس‌ها به شدت از سوء‌استفاده از تجهیزات گران‌قیمت ارتش انتقاد کرده‌اند.

کد خبر 128301

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز