همشهری آنلاین: رئیس نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار کرد: در نمایشگاه امسال 10 هزار صفحه علم قرآنی در زمینه‌های پژوهشی، میان‌رشته‌ای، علوم بنیادی، تحول علوم انسانی، هنر مفهومی و ... تولید و به جامعه علمی کشور ارائه خواهد شد.

قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی و رئیس نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: رویکرد ما در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، راه‌اندازی نهضت تولید علم قرآنی خواهد بود و در این زمینه اقداماتی صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: در این راستا تا 10 هزار صفحه علم قرآنی در این نمایشگاه تولید می‌شود، این تولید علم در زمینه‌های پژوهشی، میان‌رشته‌ای، علوم بنیادی، تحول علوم انسانی، هنر مفهومی و ... به جامعه علمی کشور ارائه خواهد شد.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی اظهار کرد: برای نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، نمایشگاه مجازی راه‌اندازی می‌شود و این نمایشگاه مجازی از روز اول برای بازدیدکنندگان قابل دسترسی است.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: در این نمایشگاه مجازی بازدیدکنندگان می‌توانند در فضای مجازی به بازدید از نمایشگاه بپردازند و بخش‌ها و محصولات ارائه شده را بازدید کنند.

وی در پایان افزود: یکی از نقاط مثبت نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، برنامه‌ریزی محتوایی آن است و تمامی بخش‌ها به خوبی سازمان‌دهی شده‌اند و این برای نمایشگاه یک امتیاز محسوب می‌شود.

 

کد خبر 141251
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز