همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه نصب دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت، سبب کاهش سرعت غیرمجاز، تصادفات و سوانح رانندگی شده است گفت: در تلاشیم که تا پایان سال حداقل ۱۰ بزرگراه دیگر را در پایتخت به این سیستم مجهز کنیم.

ماه گرفتگی یا خسوف

حجت الله بهروز با بیان این مطلب افزود: به دلیل نوسانات ارزی تمام قرارداد‌هایمان برای نصب و تجهیز بزرگراه‌ها به دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت متوقف شد و مجبور به عقد قرار دادهای جدید برای تحقق این مهم شدیم.

وی افزود: براساس قراردادهای منعقد شده، مقرر شد تا پایان سال ۶۰ تا ۷۰ دوربین جدید ثبت تخلفات سرعت در بزرگراه‌ها نصب شود که با تحقق این مهم، حداقل ۱۰ بزرگراه جدید به این سیستم مجهز می‌شود و در مجموع ۴۰ بزرگراه تهران تحت پوشش سیستم ثبت تخلفات سرعت قرار می‌گیرند.

بهروز با بیان اینکه با تجهیز ۱۰ بزرگراه دیگر به سیستم ثبت تخلفات، در مجموع بیش از ۵۰ درصد بزرگراه تحت پوشش این سیستم قرار می‌گیرند، گفت: ما امیدوار بودیم که امسال کل بزرگراه‌های تهران را به این سیستم مجهز کنیم که متاسفانه به دلیل نوسانات ارزی و افزایش چند برابری قیمت تجهیزات این سیستم این موضوع محقق نشد اما در تلاشیم که تا پایان سال اقدامات خوبی در این زمینه صورت گیرد.

وی همچنین درباره توسعه و افزایش تعداد دوربین‌های نظارت تصویری در سطح شهر گفت: در تلاشیم که تا پایان سال بیش از ۸۰ دوربین نظارت تصویری جدید نیز در سطح شهر نصب و راه اندازی کنیم تا نظارت و مدیریت بهتر و دقیق‌تر ترافیک در تهران امکان پذیر شود.

کد خبر 200408
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز